Als ik de verschillende topics op dit forum bekijk, realiseer ik me dat ik een absolute newbie ben. Maar dit is niet waarom ik hier post
Ik heb een snelkoppeling nodig voor het openen van een game. Maar deze snelkoppeling moet ook anwezig zijn na de installatie van de game.
Nu:
Doel: "C:\Documents and Settings\Administrator\Bureaublad\SkyFire\Binn\main.exe" connect /u192.168.1.50 /p44405
Beginnen in: "C:\Documents and Settings\Administrator\Bureaublad\SkyFire\Binn"
Maar het moet ongeveer worden:
Doel: "\Binn\main.exe connect /u192.168.1.50 /p44405"
Beginnen in: "\Binn"
De snelkoppeling komt dus in het mapje SkyFire te staan. Maar zoals verwacht, werkt het bovenstaande niet.
Hoe kan ik dit alsnog laten werken?
(Voor de duidelijkheid, het gaat mij er dus gewoon om dat als ik het hele mapje SkyFire kopieer naar een ander gedeelte van me computer, dat het dan nog steeds werkt. Zelfs als ik het via het netwerk naar andere computers stuur.)
Ik heb een snelkoppeling nodig voor het openen van een game. Maar deze snelkoppeling moet ook anwezig zijn na de installatie van de game.
Nu:
Doel: "C:\Documents and Settings\Administrator\Bureaublad\SkyFire\Binn\main.exe" connect /u192.168.1.50 /p44405
Beginnen in: "C:\Documents and Settings\Administrator\Bureaublad\SkyFire\Binn"
Maar het moet ongeveer worden:
Doel: "\Binn\main.exe connect /u192.168.1.50 /p44405"
Beginnen in: "\Binn"
De snelkoppeling komt dus in het mapje SkyFire te staan. Maar zoals verwacht, werkt het bovenstaande niet.
Hoe kan ik dit alsnog laten werken?
(Voor de duidelijkheid, het gaat mij er dus gewoon om dat als ik het hele mapje SkyFire kopieer naar een ander gedeelte van me computer, dat het dan nog steeds werkt. Zelfs als ik het via het netwerk naar andere computers stuur.)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 17:52 ]