[XP] Alles start traag op

Pagina: 1
Acties:

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 14:48
Hallo,

Sinds gister start mijn pc ineens erg traag op. Het gaat hele tijd goed totdat ik moet inloggen, en dan duurt het 20 sec. Dan kan ik inloggen. Dan weer iets van 15 sec. en dan hoor ik dat geluidje van windows dat die opstart.

Dan als ik in taskmanager kijk zie ik geen rare dingen, die mem snoepen of cpu snoepen. Als ik dan bijv. Firefox opstart, dan zie ik dat die laad, moet dan 10 sec wachtten en dan start FF pas op :s.

Het rare ervan is, dat FF helemaal niet slecht loopt het loopt gewoon soepen, en als ik dan nog een keer FF open dan staat die er gelijk.

Met call of duty 2 heb ik ook geen fps problemen, alleen het opstarten gaat traag.

Mijn pc is ook virus/trojan/Spyware vrij, want heb nu met 3 verschillende virusscanners en alle 3 vonden ze niks. Zelfde geld voor de spyware.

Maar nu is het zo dat het is gekomen denk ik, door een proggie dat heette YOUR UNINSTALLER en daarmee kon ik wat files deleten die overbodig waren.

Het rare is dat als ik dingen download met Grabit, dat die wel de map plaatst met alt.binaries.boneless ofzo, maar de inhoud niet laat zien terwijl die het toch echt gedownload heeft :s

Beetje vreemd verhaal, vind ik zelf. Maar hoop dat er een oplossing is zonder te moeten formateren aangezien in dat net een week geleden gedaan heb.

alvast bedankt

dat was het dan weer voor deze post

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Virusscan gedaan?

Spyware scan gedaan?

Heb je al gedaan ... :z

En wat zijn de specs van je systeem?

[ Voor 17% gewijzigd door ThinkPad op 01-03-2007 17:40 ]

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 14:48
srry die vergat ik

e6600 @ 3ghz
2gb ram
7900gt
500 w voeding
74 gb raptor

dat was het dan weer voor deze post

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-02 11:33
Misschien dat rare YOUR UNINSTALLER verwijderen of iets van de verwijderde settings terug halen. Waarschijnlijk heeft hij iets te veel verwijderd. Verder kan je een systeem herstel doen.