Toon posts:

[@HOME] Combikeuze

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort @home ff bellen voor een combikeuze van de volgende producten ;

Uw huidige abonnementen* 47,95
TV Digitaal +0,00
VolopBellen 24 uur +20,95
CombinatieKorting -9,95

U betaalt per maand € 58,95

Maar ik heb hier nog ook zo'n arris modem + telefonie liggen maar als ik deze aansluit , ligt mijn verbinding er regelmatig uit en daarom gebruik ik nu weer de motarola surfboard.

Wie heeft er al ervaring met de VolopBellen 24 uur, want wij bellen erg veel ( +/- € 60 euro nu bij tele2 en € 40 euro per 2 maand bij kpn/tele2 )

Hoe wordt de 06 berekend ??, wordt dat per maand berekend ??

en ik wil er een Siemens M750 IR C bij gaan kopen alleen brand er in het midden zo'n leuk oranje ledje constant.

Is dit ook uit te zetten ??

Alvast bedankt.

[ Voor 174% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 16:40 ]

Verwijderd

Gezondheid!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ??

sorry voor de kick maar er is wat verkeerd gegaan met het topic./

Verwijderd

Maar ik heb hier nog ook zo'n arris modem + telefonie liggen maar als ik deze aansluit , ligt mijn verbinding er regelmatig uit en daarom gebruik ik nu weer de motarola surfboard.
Ik heb dezelfde problemen gehad in het begin.
Heb gebeld met @Home en het nieuwe MAC adres bleek nog niet te zijn toegevoegd aan mijn gegevens.
Na een aantal dagen wachten (gewoon de surfboard blijven gebruiken) de nieuwe arris aansluiten en toen ging het goed.
Hoe wordt de 06 berekend ??, wordt dat per maand berekend ??
Wordt appart berekend en de factuur kun je online bekijken.
Alles wordt trouwens in 1x gefactureerd.

Verwijderd

Topicstarter
Het vreemde is ook hetvolgende ;

Pakket 1 :

TV : Tv basis kiezen
INTERNET : Internet intensief 8000
TELEFONIE : VolopBellen 24 uur.

Prijs is dan als je Tv digitaal neemt kom je uit op € 54.95

--------------------------

Pakket 2 :

TV : Tv basis kiezen
INTERNET : Internet intensief 8000
TELEFONIE : Geen telefonie van @home

Hierna vul je Tv digitaal in en VolopBellen 24 uur en dan kom je uit op € 58.95

Is wel € 4 euries per maand verschil :?

Is dit is fout van @home of kan je beter eerst telefonie nemen en dan later pas Tv digitaal ??

want 12 x 4 euries = 48 euries op jaarbasis.

Verwijderd

Volgens mij krijg je het belpakket, gratis als je Intensief 8000 hebt. Daarbij komen natuurlijk de kosten voor het bellen, maar dan heb je ongeveer een idee wat je indicatie is.

Teminste ze hadden mij een aanbod gedaan (2 jaar klant) omdat ik intensief 8000 afneem bij ze, gratis het Voip (bellen) erbij te krijgen (maar had al voldoende aan m'n telefoonabbo ;) )

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:35:
Ik wil binnenkort @home ff bellen voor een combikeuze van de volgende producten ;

Uw huidige abonnementen* 47,95
TV Digitaal +0,00
VolopBellen 24 uur +20,95
CombinatieKorting -9,95

U betaalt per maand € 58,95
Onbeperkt bellen 24 uur
Nooit meer zorgen maken om hoge gesprekskosten? Dan past VolopBellen 24 uur het beste bij u. VolopBellen 24 uur is een aanvullend abonnement bovenop het abonnement BasisBellen. U heeft hier geen KPN-abonnement voor nodig. Voor de vaste gesprekken binnen Nederland betaalt u dan helemaal niets. Voor de overige gesprekken profiteert u van onze lage gesprekstarieven.

De eerste twee maanden geen abonnementskosten
Probeer telefonie van @Home nu twee maanden lang geheel vrijblijvend en betaal in deze proefperiode geen abonnementskosten voor BasisBellen! Bent u niet tevreden? Dan kunt u direct weer opzeggen. Blijft u na 2 maanden abonnee, dan is het installatiepakket telefonie (ter waarde van € 89) helemaal gratis.

Combinatiekorting
U krijgt VolopBellen 24 uur (t.w.v. € 11) in combinatie met BasisBellen (t.w.v. € 9,95). Als u nu kiest voor telefonie van @Home in combinatie met Internet Soms of Internet Regelmatig, dan betaalt u slechts € 5,95 per maand voor BasisBellen. Kiest u voor Internet Intensief, dan krijgt u uw abonnement BasisBellen zelfs voor niets! U betaalt dan alleen de kosten voor uw abonnement VolopBellen.
Voor € 11,- heb je dus VolopBellen24uur.(Bij internet intensief)

Met VolopBellen belt u onbeperkt naar vaste nummers binnen Nederland met uitzondering van 06760-inbelnummers en betaalde servicenummers. Wij gebruiken hierbij een Fair Use Policy om misbruik voor commerciële doeleinden te voorkomen. De Fair Use Policy vindt u terug in onze Aanvullende Gebruiksvoorwaarden.
Pagina: 1