Google die je verwijderd

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:48

Saven

Administrator

Topicstarter
Hey, ik weet niet zeker of dit in de juiste categorie staat maar ik geloof van wel :P

Nou heb ik een vraagje/probleem.
Normaal als je op google zocht naar win5laptops stond ik als 1e of als 2e.
Maar nou sinds vandaag geloof ik, wordt ik via die zoekterm niet meer gevonden :/

Kunnen zij dat zomaar doen? Beetje genaaid is dat wel lijkt me. Stond 3 weken ofzo daar op een zeer hoge positie, en nou kun je mijn site daarmee ineens niet meer vinden :S

Weet iemand misschien hoe dit zit? :)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Natuurlijk kunnen ze dit zomaar doen.

Weet je trouwens wel zeker dat je niet gewoon een paar pagina's verder staat, of dat je site drastisch veranderd is, of dat je andere zoektermen gebruikte?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Natuurlijk kunnen ze dat zomaar doen. Het is hun index, daar mogen zij alles mee en jij niks.

Searchking-mentaliteit zeg..

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

www.win5laptops.nl mischien? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat is de url dan van je site? Want als ik krijg met google www. win5laptops.nl als eerste result. Als jouw site niet die naam in het domein heeft dan kan dit worden opgevat als cheaten (je gebruikt dan de naam van een populaire site om jouw site vindbaar te maken). Logisch dat ze je dan blocken. Vooral als je het op een sneaky manier doet.

[ Voor 12% gewijzigd door Palomar op 01-03-2007 16:31 ]

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
TheZeroorez schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:27:
Natuurlijk kunnen ze dit zomaar doen.

Weet je trouwens wel zeker dat je niet gewoon een paar pagina's verder staat, of dat je site drastisch veranderd is, of dat je andere zoektermen gebruikte?
Ik sta er helemaal niet meer :P
Palomar schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:30:
Wat is de url dan van je site? Want als ik krijg met google www. win5laptops.nl als eerste result. Als jouw site niet die naam in het domein heeft dan kan dit worden opgevat als cheaten (je gebruikt dan de naam van een populaire site om jouw site vindbaar te maken). Logisch dat ze je dan blocken. Vooral als je het op een sneaky manier doet.
Iemand had een topic "Win5laptops.nl codes" oid gemaakt :P misschien dat het daar aan ligt?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

of dat topic bestaat niet meer? :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:42:
of dat topic bestaat niet meer? :)
Jawel hoor: Win5laptops.nl Codes

maar ik zal de link hier niet posten, mag hier niet toch? :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je staat er btw nog wel in, pagina 4 van de zoekresultaten ;)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Palomar schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:30:
dat is geen geldige reden om iemand te verwijderen. Als ik microsoft.tweakers.net maak, en gevonden wil worden bij het woord microsoft (wat goed kan) dan verwijderen ze me echt niet hoor.

wat wel goed kan is dat je foute manieren gebruikt om in de resultaten te komen.
ik zou zeggen post de url eens van je site, dan kunnen wij kijken of de manier waarop je denkt in google te komen wel 'mag' volgens de google policy

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
BasieP schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:04:
[...]

dat is geen geldige reden om iemand te verwijderen. Als ik microsoft.tweakers.net maak, en gevonden wil worden bij het woord microsoft (wat goed kan) dan verwijderen ze me echt niet hoor.

wat wel goed kan is dat je foute manieren gebruikt om in de resultaten te komen.
ik zou zeggen post de url eens van je site, dan kunnen wij kijken of de manier waarop je denkt in google te komen wel 'mag' volgens de google policy
http://www.saven.nl
En de url van het topic is http://www.saven.nl/forum/topic/15191

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-11 18:46

John2B

I Love RAID5..!!

win5laptops

Net even gezocht met google, 1e en 2e entry boven aan direct raak, ik zie dus geen probleem.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Kunnen ze dat zomaar doen? Je moet dankbaar zijn dat ze het tot nu toe hebben gedaan. Iemand mag doen wat ie wil met z'n eigen site (binnen de wet). Zou een beetje gek zijn als je een site maakt en dan opeens verplicht bent om een of andere URL bovenaan je pagina te zetten ;)

Verder zijn er een hoop manieren om bij google te zoeken. Gewoon .com/search?q=blabla of via de Nederlandse versie. Dus het is misschien handig om je Google link erbij te zetten.

[ Voor 24% gewijzigd door fsfikke op 01-03-2007 17:19 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
John2B schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:16:
win5laptops

Net even gezocht met google, 1e en 2e entry boven aan direct raak, ik zie dus geen probleem.
Als ik rechtsreeks naar google.nl ga, zonder rare instellingen daar en ik zoek op win5laptops, dan sta ik nog niet eens op de eerste 5 pagina's (verder heb ik niet gekeken :P)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Zie de google help pages. Ranking ed is prima gedocumenteerd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.