Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Over het potentiële faillissement van Audiospeurders

Pagina: 1
Acties:
  • 431 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Topicstarter
Dit topic is bestemd ter bespreking van alles wat met het potentiële faillissement van Audiospeurders, naar aanleiding van een brief naar enkele kopers hierover en de geluiden hierover in de Shop Survey van Audiospeurders.

Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
  • De welbekende "ja ik ook"-reacties.
  • Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting Audiospeurders.
  • Gooien met 'modder'.
  • Het posten van privé NAW gegevens van de eigenaar en/of medewerkers is niet toegestaan.
  • Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.
Wat wij wel graag zien:
  • Houd de discussie hier netjes.
  • Reageer beargumenteerd.
  • Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Mocht blijken dat men hiertoe niet in staat is, dan is ook dit topic zo weer dicht.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-11 13:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Goed,

Inmiddels heb ik dus aangifte gedaan bij de politie wegens oplichting.

Het bedrijf Audiospeurders is ook bekend onder de naam Audioboost (is exacte hetzelfde bedrijf, zelfde inschrijving).
Men lijkt nu onder absolutesound verder te willen gaan.
Van alle drie de winkels zijn de sites uit de lucht gehaald.

Sinds gisteren is deze brief naar vele klanten verstuurd:

Afbeeldingslocatie: http://zooi.oostindie.com/uploaded/brief_audiospeurders.png

Ik heb hier zelf niet veel verstand van, maar voor zover ik gehoord heb heeft een dergelijke brief weinig juridische betekenis.

Het verhaal is vaak hetzelfde. Bestellen, vooruit betalen en dan aan het lijntje gehouden worden met antwoorden dat het er zo snel mogelijk aan komt.

Audiospeurders is niet 1 grote oplichters toko, men heeft wel degelijk geleverd. Echter steeds vaker (iig sinds eind vorig jaar al) schijnen 1 stuks bestellingen uberhaupt niet meer geleverd te zijn (en wel betaald).

Ik heb daar ook besteld, en bij mij is een groot gedeelte wel geleverd, echter wacht ik nog steeds op een nalevering.
Zoals het er nu naar uitziet kan ik echter naar het geld (het openstaande heb ik inmiddels geannuleerd) fluiten.

Tijd voor een nieuwe sig..

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Koffie, waarom betaal je (100%) vooruit (wat niet verplicht is) bij een shop die niet veel surveys heeft?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-11 13:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

PcDealer schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:15:
Koffie, waarom betaal je (100%) vooruit (wat niet verplicht is) bij een shop die niet veel surveys heeft?
Omdat ik niet 100% aan betaald heb, Ik heb pas NA levering betaald, echter ook meteen het bedrag voor een item wat in backorder stond.

Verder is de ShopSurvey niet heilig, zeker niet als het om winkels gaat die vrij weinig met tweaken (PC onderdelen) te maken hebben.

edit: Had je uberhaupt mijn vorige reply wel gelezen? Daar stond nl. precies hetzelfde al in :P

[ Voor 9% gewijzigd door Koffie op 06-03-2007 21:14 ]

Tijd voor een nieuwe sig..

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Welke vorige reply? Ik zie er in deze draad maar een.
Koffie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:09:
[...]

Omdat ik niet 100% aan betaald heb, Ik heb pas NA levering betaald, echter ook meteen het bedrag voor een item wat in backorder stond.

[...]

edit: Had je uberhaupt mijn vorige reply wel gelezen? Daar stond nl. precies hetzelfde al in :P
Het verhaal is vaak hetzelfde. Bestellen, vooruit betalen en dan aan het lijntje gehouden worden met antwoorden dat het er zo snel mogelijk aan komt.
Algemeen verhaal.
Audiospeurders is niet 1 grote oplichters toko, men heeft wel degelijk geleverd. Echter steeds vaker (iig sinds eind vorig jaar al) schijnen 1 stuks bestellingen uberhaupt niet meer geleverd te zijn (en wel betaald).

Ik heb daar ook besteld, en bij mij is een groot gedeelte wel geleverd, echter wacht ik nog steeds op een nalevering.
Zoals het er nu naar uitziet kan ik echter naar het geld (het openstaande heb ik inmiddels geannuleerd) fluiten.
Persoonlijke ervaring waar ik uithaal: vooruitbetaald, niet geleverd. Mis ik iets :?

LinkedIn WoT Cash Converter

Let op:
Dit topic is bestemd voor de gedupeerden van Audiospeurders en voor diegenen die substantieel iets kunnen bijdragen.

Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
* De welbekende "ja ik ook"-reacties.
* Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting Audiospeurders.
* Gooien met 'modder'.
* Het posten van privé NAW gegevens van de eigenaar en/of medewerkers is niet toegestaan.
* Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.

Wat wij wel graag zien:
* Houd de discussie hier netjes.
* Reageer beargumenteerd.
* Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.