Toon posts:

[PS2] Account aanmaken voor online gamen wil niet lukken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb vandaag bij mijn broer zijn pc aangesloten op het bestaande netwerkje. De situatie is als volgt:
- ADSL aansluiting bij Orange, zonder telefonie
- Livebox met 2 aansluitmogelijkheden voor UTP, 2e aansluiting ontvangt gewoon netjes een lease als ik er een pc op aansluit.
- Op 1e aansluiting pc aangesloten, op 2e aansluiting een PS2.

Aanmelden voor Online gamen gaat perfect m.b.v. bijgevoegde software. Krijgt netjes IP en DNS, maar op het moment dat ik een account wil gaan aanmaken op een willekeurige server (afhankelijk dus van het spel dat ik laad) gaat het mis.

Bij Fifa kan ik, na het invullen van mijn gegevens, niet verder. (de doorgaan-butten)
Bij Medal Of Honor krijg ik de melding dat mijn account niet aangemaakt kan worden.
Bij SSX3 idem dito.

Mijns inziens is het probleem' bij Fifa het zelfde als bij de overige spellen.

Heeft er iemand een tip?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Poorten juist doorgestuurd? Bij meeste games wordt in de handleiding nog aangegeven welke poorten je moet doorsturen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Had ik al naar gekeken, niks over poorten doorsturen gevonden. Kan jij me daar wat meer over vertellen? (Welke poorten?)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 15:38 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik weet bv bij crashburn 3 oid, moest ik diverse poorten open/doorsturen naar de PS3 om online te kunnen spelen. SSX3 weet ik zeker dat het in het boekje stond, een van mijn eerste games online gespeeld op de PS3. Zolang geleden, dacht dat het poorten rond de 3000 waren.

Weet ik alleen niet of die livebox ook NAT ondersteund (poorten doorsturen), eventueel (mogelijk) DMZ openzetten op je PS3, riskant maar dat moet 100% zeker werken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Ik verplaats je topic even naar SPV aangezien dit een vraag is en pas ook even je topictitel aan :)