+3 grappig?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het kan nog wel dus. Als je bij +2 grappig bent aangeland, dan kan de grap nog als ondergewaardeerd worden beschouwd.

En ik ben panisch geworden voor de +4 grappig.

voorbeeldje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Yep, dat is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
zou het niet beter zijn om als er vaker +1 grappig is gegeven dan +1 wat anders om gewoon te stoppen bij +2 met van die 'vage' moderaties?
De veelzeggende (inzichtvol, behulpzaam, ..) zouden natuurlijk wel mogelijk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik begrijp niet helemaal wat je hierboven wilt zeggen, maar IMO is het in principe geen probleem dat een grappige posting >2 kan krijgen. Het grootste probleem was voorheen dat zogenaamd grappige postings te pas en te onpas naar +4 werden gekatapuleerd. Nu hier omwegen voor gebruikt moeten worden (+1 ondergewaardeerd) doet het verschijnsel zich nauwelijks meer voor.

De posting van René vind ik bijv. wél een +3 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
tja, die posting van Rene haalde ik eruit bij wijze van voorbeeld. Slecht was íe namelijk niet.

Maar een goede grap zou dus door mensen ondergewaardeerd kunnen worden als ze zien dat de grens bij +2 staat. imho zou iedere posting met de "tag" grappig niet hoger dan +2 mogen komen, zodra die "tag" vervangen is door een ander is verhoging pas relevant.

Ondergewaardeerde grappen is niet best, maar ik geef toe dat de grappen en grollen rap afnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
maar ik geef toe dat de grappen en grollen rap afnemen
Oh ja joh? ;)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1