[Dreamhost]Ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Onlangs ben ik over een host gestruikeld met de naam Dreamhost.

En als ik alles mag geloven wat ze zeggen op de site dan is deze host ook echt een natte droom voor de gemiddelde webdesigner.

http://www.dreamhost.com/hosting.html

een datalimiet die bijvoorbeeld per week met een aantal Gb's toeneemt.

maar zoals ze vaak hier op tweakers zeggen:
If it sounds to good to be true, it usually is
dus ik vroeg mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze host.

"Stilte, een gat in het geluid...."

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
ze hosten vanuit amerika, dus verwacht vooral geen super snelle site.. dan zit ik toch liever in amsterdam..

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Tuvow
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 13:46
Zoals je misschien met hun eigen site al wel gemerkt hebt zijn sites die in Amerika gehost worden vanuit Nederland redelijk traag (vergeleken met Nederlandse sites). Verder zijn er vaker storingen tussen Nederland en Amerika dan in Nederland zelf.

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 19:20

-d-

Volgens mij zijn ze wel redelijk. Heb nog een $70 off coupon voor je, niet getest of 'ie werkt : MAJNOON

edit : Coupon MDDR moet zelfs $97 korting geven ;)

[ Voor 20% gewijzigd door -d- op 01-03-2007 23:54 ]

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

@-d-: ik denk niet dat dit gewenste replies zijn, in ieder geval niet vanuit het perspectief van het bedrijf in kwestie.

Verder wat er boven mij is gezegd, door de verschrikkelijke peerings tussen de VS en ons zijn de reactiesnelheden van de in de VS gehoste zites om te huilen, ik zit zelf veel liever in NL na jaren in de VSte zijn gehost. 't Scheelt echt een boel, maakt niet uit hoe goedkoop.

* Swaptor is een beetje verwend qua accesstimes ;)

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Verwijderd

ik heb een website die daar gehost wordt, geen problemen ermee. Erg goede prijzen als je het vergelijkt met nederlandse hosters.

Voor zij die het willen checken 12metre.com draait daar. En nee ik ben niet verantwoordelijk voor de site :P

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 19:20

-d-

Swaptor schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 01:13:
@-d-: ik denk niet dat dit gewenste replies zijn, in ieder geval niet vanuit het perspectief van het bedrijf in kwestie.
Ze geven die coupons zelf uit aan hun affiliates, en promoten zelfs het gebruik hiervan - dus da's geen probleem :)
Ben trouwens zelf geen affiliate van DreamHost, maar zag deze een aantal dagen geleden op een ander forum toen ik zelf op zoek was naar een extra shared hosting account (uiteindelijk niet voor DreamHost gekozen maar voor MediaTemple).

En als de topic starter een account neemt bij Dreamhost neem ik toch wel aan dat hij die besparing op prijs stelt ;)

[ Voor 10% gewijzigd door -d- op 02-03-2007 14:00 ]

Verwijderd

Ik zit ook bij dreamhost. De sites zijn snel zat wat mij betreft. Iets langzamer dan in amsterdam maar niet onoverkomelijk. Bovendien bezoeken veel mensen in de praktijk toch al sites die in de VS gehost zijn dus valt het niet op.
Het enige nadeel wat ik ondervind is dat ik niet sneller kan uploaden dan 200 à 300 KB/s. Maar goed dat zal voor de meeste mensen geen probleem zijn aangezien ze dat soort upsnelheden toch niet halen met hun ADSL/kabelverbinding.
En ik moet zeggen, hun control panel werkt super en inloggen via SSH is ook erg makkelijk. :)

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:26

Reinier

\o/

Never mind, mijn verhaal ging over slechte ervaringen met een andere Dreamhost ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Reinier op 22-06-2007 21:18 ]

Pagina: 1