Op zoek naar betrouwbare hosting.

Pagina: 1
Acties:
  • 694 views sinds 30-01-2008

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Voor een computerbedrijf, waar ik de website voor heb ontworpen ben ik op zoek naar een hosting.
De site staat momeneel bij webcreators. De eigenaar van het bedrijf is hier echter niet tevreden over.
Een tijd geleden stond er zelfs een virus op de server, waardoor iedere bezoeker gelijk een op tilt slaande virusscanner had. Dit kan dus echt niet.

Ik ben dus op zoek naar een goede webhoster. Een 50 mb webspace is al meer dan voldoende, er moeten maar 1 of 2 email adressen bij zitten, en bandbreedte is ook erg laag.
Wat wel heel belangrijk is, is betrouwbaarheid, lage downtime, en goed ondersteuning en bereikbaarheid.
Kosten maximaal 100 euro per jaar.

Heeft iemand van jullie suggesties of ervaringen met goede webhosters?

Ik heb wel al wat relevante topics gevonden met de search, maar die waren jaaaren oud. En in de internet wereld loop je na een paar maanden al weer achter.

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik heb zelf goede ervaringen met IC Hosting. Voldoet zo te lezen ook aan jouw eisen.

• Romeo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 22:55
Ik heb goede ervaringen met JROnline hosting. http://www.jronline.nl
Zij hebben ook kleine, goedkope pakketten en een goede uptime, goede bereikbaarheid & uitstekende service.

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-11 08:03

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik heb zelf goede ervaring met Pcextreme
Echt een aanrader

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-12 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja zo heeft bijna iedereen goede ervaringen natuurlijk ;) Zeker voro wat je wil moet er niet zo veel aan de hand zijn.

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ik vermoed dat je met NearlyFreeSpeech.net goedkoper uit bent. Je betaalt daar voor wat je gebruikt, in plaats van een pakket met X megabyte opslag en Y gigabyte dataverkeer.

Het enige nadeel wat ik zo kan bedenken is dat ze geen email services hebben, naast forwarding dan. Als email forwarding niet voldoende is zou je kunnen kijken naar Google Apps, of naar andere al dan niet betaalde emailoplossingen.

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:43

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Het voornaamste wat nog mist is in welke taal die website is opgetekend. PHP 4 ondersteund bijna iedereen, maar PHP5 of een database erbij wordt vaak al duurder/schaarser. Vooral ASP is erg schaars, zeker voor max. 8 euro per maand. 50MB en 'weinig' dataverkeer zou nergens een probleem moeten zijn. Houd wel rekening met de kosten voor overschrijding van de datalimiet, voor het geval iemand een soort aanval uitvoert op je website door continu dataverkeer te genereren. Als je dan pas achteraf hoort dat je 1TB dataverkeer hebt 'gegenereerd', a 25 cent per GB, dan ben je zo 250 euro kwijt. Als je een formuliertje hebt draaien waarmee spammers aan de haal kunnen om mail te verzenden wil dat ook nog wel eens duur uitpakken. Wees dus voorzichtig met dit soort dingen.
Realistisch genomen krijg je voor <=8 euro per maand trouwens nooit uptime garanties of hoge betrouwbaarheid. Dat heb je volgens mij pas vanaf enkele tientallen euro's per maand. Sommige hosters bieden je wel garanties, maar die geven je alleen maar je maandbedrag terug als ze langer dan een dag offline gaan. Toch jammer als je daardoor een dag email en dus klanten misloopt...

[ Voor 20% gewijzigd door OruBLMsFrl op 01-03-2007 14:39 ]

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Bas van der Doorn schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:35:
Het voornaamste wat nog mist is in welke taal die website is opgetekend. PHP 4 ondersteund bijna iedereen, maar PHP5 of een database erbij wordt vaak al duurder/schaarser. Vooral ASP is erg schaars, zeker voor max. 8 euro per maand. 50MB en 'weinig' dataverkeer zou nergens een probleem moeten zijn. Houd wel rekening met de kosten voor overschrijding van de datalimiet, voor het geval iemand een soort aanval uitvoert op je website door continu dataverkeer te genereren. Als je dan pas achteraf hoort dat je 1TB dataverkeer hebt 'gegenereerd', a 25 cent per GB, dan ben je zo 250 euro kwijt. Als je een formuliertje hebt draaien waarmee spammers aan de haal kunnen om mail te verzenden wil dat ook nog wel eens duur uitpakken. Wees dus voorzichtig met dit soort dingen.
ASP is veel minder verkrijgbaar als PHP. PHP5 wordt volledig ondersteund door www.pcextreme.nl (zelf daar gehost, en heel tevreden).

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Ik zit zelf met 2 sites bij http://www.Antagonist.nl
24 euro per jaar voor 3000MB en 60GB traffic.
Met PHP5 en Mysql 4, etc.
Prima service en lekker snel ook en in al die tijd (3 jaar) misschien 1x 10 min downtime.

Verwijderd

Host zelf een x aantal websites op een reseller bij Knoth, en doe nu zelf ook in webhosting (had al ervaring, ben nu echt op men eigen ook begonnen nieuw)

Zou je dus ook wel aan die dingen willen helpen voor dat bedrag ;)

offtopic:
Add me op msn als je interesse hebt ;)
Voor teveel dataverkeer doe ik ook niet moeilijk of t is gewoon goedkoop

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 14:48 ]

• OruBLMsFrl

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Daar ga je al:

Dataverkeer
Bij de meeste diensten die PCextreme B.V. levert heeft u een datalimiet. Indien u dit datalimiet overschrijdt wordt dit in rekening gebracht. Hier onder vindt u een overzicht van de kosten die in rekening worden gebracht.

Webhosting

Static € 1,50 per te veel verzette gigabyte.
Dynamic € 1,50 per te veel verzette gigabyte.
Premium € 0,75 per te veel verzette gigabyte.
Reseller € 0,75 per te veel verzette gigabyte.
Colocatie & Dedicated
Per te veel verzette gigabyte € 0,75 in rekening gebracht.

Streaming Media
Bij streaming media wordt per te veel verzette gigabyte € 0,20 in rekening gebracht.

Alle prijzen zijn inclusief 19% btw.

Die abonnementen kosten dan weliswaar vanaf 1 euro 50 per maand, een GB extra dataverkeer kost dat ook al (hosting = dynamic). Iemand met een beetje ADSL kan zomaar zorgen voor 1-10 GB per uur als ie daar zin in heeft, dus zeg maar 10 euro per uur. Zonder garantie dat ze je vooraf op de hoogte brengen, kan dat dus een heel duur weekendje worden door een DOS aanval als je niet oppast.

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Een dos aanval is natuurlijk ook niet te voorkomen, mocht pcextreme een dos aanval krijgen dan hebben ze dit snel door, en nemen ook gelijk actie.

Heb er dus zelf ook een abbonement. Laatst was er een mailstoring, was al mijn mail kwijt, nu wel een vergoeding gekregen en 3 jaar gratis hosting.

• OruBLMsFrl

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Tis natuurlijk een goed gebaar van hun kant, maar je blijft zitten met mail die weg is. Hoe erg dat is wisselt natuurlijk voor iedereen, maar 3 jaar hosting is dan 1,50 euro x 12 maanden x 3 jaar = 54 euro. Als je bij hun een SLA wilt krijg je een reseller account van 12 euro per maand. Dan zou ik zelf in ieder geval daarvoor gaan, dan krijg je op papier in ieder geval nog een 99,9% uptime garantie en behoorlijke support van de helpdesk, mag je bellen, etc... reken maar dat dat soort accounts en servers waarop die draaien de eerste aandacht krijgen.
De overboeking zal ook een stuk lager zijn. Waarschijnlijk zijn die andere servers gewoon volgestouwd met klanten. Met een 100GB harddisk heb je dan al gauw honderden, zo niet duizenden accounts op 1 server, die dus allemaal negatieve aandacht kunnen trekken en daarmee de server als geheel in de problemen kunnen brengen. Als de boel niet goed beveiligd is kun je soms ook nog bij andere mensen rondneuzen, wat een en ander nog erger maakt als een van de vele accounts gehackt wordt via een PHP script of domweg het password geraden.

[ Voor 4% gewijzigd door OruBLMsFrl op 01-03-2007 15:10 ]

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-12 16:25

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

kijk hier toevallig achterop de chip (tijdschrift) en zie www.is.nl (gratis mio)

Keep it calm...en lek mig de zuk

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Bas van der Doorn schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:09:
Tis natuurlijk een goed gebaar van hun kant, maar je blijft zitten met mail die weg is. Hoe erg dat is wisselt natuurlijk voor iedereen, maar 3 jaar hosting is dan 1,50 euro x 12 maanden x 3 jaar = 54 euro. Als je bij hun een SLA wilt krijg je een reseller account van 12 euro per maand. Dan zou ik zelf in ieder geval daarvoor gaan, dan krijg je op papier in ieder geval nog een 99,9% uptime garantie en behoorlijke support van de helpdesk, mag je bellen, etc... reken maar dat dat soort accounts en servers waarop die draaien de eerste aandacht krijgen.
De overboeking zal ook een stuk lager zijn. Waarschijnlijk zijn die andere servers gewoon volgestouwd met klanten. Met een 100GB harddisk heb je dan al gauw honderden, zo niet duizenden accounts op 1 server, die dus allemaal negatieve aandacht kunnen trekken en daarmee de server als geheel in de problemen kunnen brengen. Als de boel niet goed beveiligd is kun je soms ook nog bij andere mensen rondneuzen, wat een en ander nog erger maakt als een van de vele accounts gehackt wordt via een PHP script of domweg het password geraden.
Ligt eraan wat voor abbonement je hebt hé

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
[spammode]
Ik kan je, als reseller, goedkoop kwalitatief goede hosting aanbieden. Als je interesse hebt moet je ff mailen naar hendrikkappe[aepenstaertje]gmail[puntje]com
[/spammode]

Zoek naar gebruikerservaringen, dat zegt vaak veel over de kwaliteit van hosting.

• IceStorm

IceStorm

KappuhH schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:17:
[spammode]
Ik kan je, als reseller, goedkoop kwalitatief goede hosting aanbieden. Als je interesse hebt moet je ff mailen naar hendrikkappe[aepenstaertje]gmail[puntje]com
[/spammode]
Half GoT zit met hostingbedrijfjes of resellerconstructies.

En no offense maar als je het voor elkaar krijgt om alle mail kwijt te raken dan uhm, tsja. Ook wel meteen een tip, als je iemand uitkiest ga dan wel voor een bedrijf die backup geen vies woord vind.

• M a r c o
  • Niet online
Ik had niet gelijk zo'n stormvloed aan reacties verwacht zo snel.
Ik zal een aantal van de genoemde hosters wel eens bekijken.

Voor mijn eigen hobbysite zit ik bij deluxewebhosting.
Mijn hele acount heeft echter afgelopen weekend 4 dagen plat gelegen.
emails naar helpdesk werd niet op gereageerd, en telefoon hebben ze niet eens.

Maandag kreeg ik wel een mail dat het bedrijf overgenomen zou zijn.
Maar dat vind ik nog geen excuus om alle contact pogingen van je klanten opzij te gooien.

Voor het bedrijf waar ik zelf werk zitten we bij BlueYellow, daar ben ik eigenlijk wel tevreden over de ondersteuning. Die zit alleen wel snel tussen de 50 en 100 euro per jaar afhankelijk van je gebruik.
En als je wat webspace wilt, dan moet je daar helemaal niet zijn.
Wat ik voor 25 euro bij deluxewebhosting heb, kost 450 euro bij blueyellow, maar ik ben er intussen wel al achter dat je het op de service moet bekopen dan.

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

ik zit zelf op het moment bij een vriend van me :)
www.hostingextreme.nl

ik heb er nog nooit problemen mee gehad iig ;)

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

Verwijderd

Ik zie hier een paar reacties staan over PC-extreme. En ik ben daar gelukkig weggegaan...
Geen tot weinig support, veel down time, en als je wat groter word verwijderen ze je account zonder een waarschuwing te geven. En dan mag je blij zijn als je zelf je data back-upt

• OruBLMsFrl

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Backuppen van websites vind ik meer een aangelegenheid voor de klant. Je upload die zooi, je hebt er misschien versiebeheer op, plus dat er vaak grote statische delen zijn als plaatjes en dergelijke, waarbij een recente backup niet nodig is. Ik doe het alleen voor mensen die dat graag willen, maar dat kost ze verder niks extra.
Email moet de hoster backuppen, zeker bij imap. Zelfde voor databases, je kunt als klant natuurlijk wel exporteren naar een sql file met iets als phpMyAdmin, maar dat kun je niet dagelijks van je klanten verwachten. Bovendien is het met dat soort bestanden altijd lastig om ze als klant ergens in te lezen, als je geen eigen server draait en weinig kennis van zaken hebt.
Als je een paar dagelijkse en een of twee wekelijkse backups laat staan kost je dat echter schijfruimte, die voor de meeste (vooral goedkopere) hosters toch vrij heilig is.

[ Voor 41% gewijzigd door OruBLMsFrl op 01-03-2007 16:20 ]

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 19:37
Neem eens een kijkje bij TransIP, Zeer degelijke host met goede support (Als je die al nodig hebt). Ik zie hier boven ook dat IS word geadviseerd, hier zou ik niet mee in zee gaan aangezien ze daar nooit van klant vriendelijke support gehoord hebben.

• Jazzper
  • Laatst online: 09:17

Jazzper

BB4E^Guerilla

Probeer Sohosted eens. Ik heb diverse providers gehad links en rechts maar uiteindelijk mezelf en iedereen naar sohosted overgeheveld.

Professioneel goedkoop en altijd up. Ook veel mogelijkheden en lekker hoge datalimiet.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

Ik heb zelf ook goede ervaringen met pcextreme, en als er problemen waren werden me e-mails altijd zeer snel en kundig beantwoord.

Laatst nog een DDOS aanval op mijn site gehad en de beheerder (Wido) van pcextreme belde me direct om te vragen of ik wist wie of wad dit deed en we hebben dit dan ook samen goed afgehandeld.

Maar goed zoals veel mensen zeiden het zijn persoonlijke ervaringen. :)

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:26:
Ik heb zelf ook goede ervaringen met pcextreme, en als er problemen waren werden me e-mails altijd zeer snel en kundig beantwoord.

Laatst nog een DDOS aanval op mijn site gehad en de beheerder (Wido) van pcextreme belde me direct om te vragen of ik wist wie of wad dit deed en we hebben dit dan ook samen goed afgehandeld.

Had ook nooit problemen met PCextreme tot gisteren. Toen bleek de mailfunctie in PHP niet te werken. Verder heb ik erg goede ervaring met phpBBhost (idd niet echt super naam). Altijd vakkundig geholpen en snelle antwoorden op mail (altijd >dag en vaak na een paar uur al). Aanrader dus.

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 14:33

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Zoals hierboven, SoHosted zitten een paar collega's van mij, is ASP.net hosting en ze zijn er erg tevreden over.

Zelf host ik mijn persoonlijke website bij Protagonist, niet al te duur (500MB/2GB voor €49,99), zeer tevreden, altijd snelle en goede support, internationaal bedrijf en host ook 'grote' sites... (oa van KLM) Deze jongens doen ook niet moeilijk als je een pakketje wilt wat niet helemaal strookt met hun standaard hostingpaketten (extra subdomeintje, cronjobje)

Mijn oude studentenvereiniging zit bij XXL Webhosting Ook een grote jongen, erg snel en betrouwbaar, snelle support. Ze hebben wel jaren terug een keer een chrash gehad, maar dat was snel opgelost.

Verder hostte ik vroegah mijn 'klanten' toen ik nog websites maakte bij Forcez. Ook zeer betrouwbaar, goede service maar wel wat duurder. Veel klanten in de TV business.

Ik zou iig kijken naar de andere klanten van een bedrijf, 'grotere' bedrijven met druk bezochte sites die zich niet kunnen permitteren om plat te gaan. Reviews zijn in de hostingwereld meningen van mensen op websites. Het probleem hiermee is dat ontevreden mensen eerder geneigd zijn om een (negatieve) reactie te geven. Je krijgt dus een beetje krom beeld...

Zelf zou mijn voorkeur uitgaan naar Protagonist... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• Jazzper
  • Laatst online: 09:17

Jazzper

BB4E^Guerilla

afrader overigens: Flaxe. Heb er 2 sites lopen al sinds 2004 en nog nooit lekker gedraaid. Elke keer weer ingetrapt jaar te verlengen als ze beterschap beloofden. Super aardig, heel correct, ook telefonisch, maar ze spelen het gewoon niet klaar.

sohosted heeft als klanten onder meer radio 538 en Cambuur Leeuwarden.

[ Voor 13% gewijzigd door Jazzper op 01-03-2007 16:40 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• M a r c o
  • Niet online
Rowdy.nl schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:32:
Zelf zou mijn voorkeur uitgaan naar Protagonist... ;)
Heb hem net even bekeken, site ziet er proffesioneel uit. De domeinnamen vind ik er wel wat duur.

Ik zie echter bij webhosters heel wat negatieve verhalen over de hoster.
Nou zijn dit wel oudere berichten, en kan het nu beter zijn. Ook zei iemand eerder al, negatieve berichten worden alijd sneller geplaatst dan positieve.

Maar een ander gezegde is ook, "Waar rook is, is vuur"

Maar ja, van deluxewebhosting las ik ook alleen maar positieve berichten, en mijn eerste ervaring daarmee is ook niet geweldig

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Protagonist heb ik 2 jaar bij gezeten, met name het laatste jaar gaf het de nodige problemen, echter geven hun wel een hoge kwaliteit van service. MySQL die vaak stopte of geen verbinding wilde maken, ftp login werkte enkele keren niet. (en op dit moment doet die sitebuilder het niet :P)
Overgestapt naar XXL hosting, jaartje gezeten, niet bijzonders gewoon lekker werkend. Met name rond bandbreedte verbruik vond ik XXL wat meer informatief, maar dit alles is alweer een goede 3 jaar geleden.

En proffessionaliteit van een hostingsite zegt bijzonder weinig over de kwaliteit hedendaags hoor ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:24

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Er zijn zo verschrikkelijk veel hostingbedrijven (-bedrijfjes) tegenwoordig dat het moeilijk is een keuze te maken. Er zijn enkele sites waar ervaringen met webhosters gedeeld worden (er schiet me helaas even geen naam te binnen...) en daar kun je op zich een heel redelijk overzicht krijgen bij wie je beter wel en bij wie je beter niet kunt zijn.
Zelf heb ik goede ervaringen met PC Extreme en Antagonist, hoewel dat slechts kleine sitejes betrof en ik eigenlijk nooit veel support nodig heb gehad. De keren dat ik support nodig had reageerden ze beide snel en professioneel.
KappuhH schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:31:
[...]

Had ook nooit problemen met PCextreme tot gisteren. Toen bleek de mailfunctie in PHP niet te werken. Verder heb ik erg goede ervaring met phpBBhost (idd niet echt super naam). Altijd vakkundig geholpen en snelle antwoorden op mail (altijd >dag en vaak na een paar uur al). Aanrader dus.
offtopic:
Je kunt bij PC Extreme de php-mailfunctie niet gebruiken met een adres anders dan @jeeigendomein.tld, wellicht is dat het probleem? ;)

Rail Away!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heb je hier al gekeken? Hosting FAQ

Je geeft erg weinig info waar we wat mee kunnen. Het resultaat is al snel een opsomtopic waar mensen hun eigen hoster aanraden (of juist afkraken). Je zult tot het beste resultaat komen door gewoon zelf meer onderzoek te doen denk ik.

www.webhosters.nl
www.webselect.nl
www.internetten.nl

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 01-03-2007 17:04 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

MvdKelen schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:01:
Mijn hele acount heeft echter afgelopen weekend 4 dagen plat gelegen.
Ik weet niet hoeveel dagen een weekend bij jou heeft maar volgens mij geen 4 :)
Bas van der Doorn schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:17:
Backuppen van websites vind ik meer een aangelegenheid voor de klant.
Email moet de hoster backuppen
Met alle respect maar deze twee uitspraken kan je nooit doen als je het hebt over kwaliteit hosting. Sowieso is mail geen aangelegenheid voor een hosting partij maar voor een ISP imo. Daarnaast behoort backup juist wél bij een hoster te liggen. Als die site plat gaat, mag je toch aannemen dat de hoster hem weer up brengt.
Overigens is het hele topic vervuild met allerlei meningen. Kijk gewoon op webhosters.nl en doe er je voordeel mee. Als je hier gaat vragen, krijg je 20 verschillende reacties welke totaal niet representatief zijn. Voor het zelfde geld staat er tegenover die ene tevreden klant, 20 ontevreden...

I'm not as think as you stoned I am

• IceStorm

IceStorm

WooK schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:05:
Met alle respect maar deze twee uitspraken kan je nooit doen als je het hebt over kwaliteit hosting. Sowieso is mail geen aangelegenheid voor een hosting partij maar voor een ISP imo. Daarnaast behoort backup juist wél bij een hoster te liggen. Als die site plat gaat, mag je toch aannemen dat de hoster hem weer up brengt.
Uh, de meeste hosters doen ook wel mail hoor. En mail hoor je (net als 'gewone' data) niet kwijt te raken door een crash. Tuurlijk kun je geen realtime backup verwachten maar je mag toch hopen dat je hoster gewoon 'alles' minstens 1x per dag naar een andere locatie wegschrijft.

Voor de rest... eens, zoek gewoon op de juiste plek ;)

• M a r c o
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:04:
Heb je hier al gekeken? Hosting FAQ

Je geeft erg weinig info waar we wat mee kunnen. Het resultaat is al snel een opsomtopic waar mensen hun eigen hoster aanraden (of juist afkraken). Je zult tot het beste resultaat komen door gewoon zelf meer onderzoek te doen denk ik.

www.webhosters.nl
www.webselect.nl
www.internetten.nl
Daar heb je wel gelijk in.
Het gaat gewoon om een eenvoudige site, geen php, geen MySQL, geen webshops.
Gewoon een simpele html site met wat prijslijsten en aanbiedingen die af en toe geupdate worden.
De eigenaar van het bedrijf heeft een zeer beperkte kennis op het gebied en wil toch zelf wat aan de site kunnen doen en invullen. Ik help hem daar af en toe bij. Hij runt dat computerbedrijfje namelijk in de avonduren en weekenden. Verder is hij een collega van me waar ik werk.

Dat zo'n topic als dit snel een opsomtopic wordt begrijp ik. De site webhosters ben ik al mee bekend. De andere 2 niet. Het probleem van zo'n site is dat je een lijst hebt met duizenden hosters.
Met de reacties die ik in dit topic heb gekregen, heb ik in ieder geval een houvast waarmee ik me verder kan gaan orienteren.

• Xeon_vl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10 14:20
Ik zit ook bij pc-extreme, en ben zeer tevreden. Je moet ook niet altijd het basis backet nemen, je kan grotere paketten ook aan bijzonder lage prijzen nemen. De downtime is tegenwoordig ook al zo goed als niks meer
Waarom mensen klagen over de support van hen snap ik ook totaal niet. Je hebt antwoord binnen 5 uur (op een werkdag). Overlaatst zijn ze van DC veranderd, dat heeft hen 8 uur gekost om 3 clusters + alle dedis + een NAS te verplaatsen. Intussen kon je zelf je eigen messages instellen om mensen uit te leggen wat er aan de hand was.

• Tuvow
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 13:46
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:39:
Ik zit zelf met 2 sites bij http://www.Antagonist.nl
24 euro per jaar voor 3000MB en 60GB traffic.
Met PHP5 en Mysql 4, etc.
Prima service en lekker snel ook en in al die tijd (3 jaar) misschien 1x 10 min downtime.
Vergeet niet de domeinnaam die bij de prijs inbegrepen zit ;) Bedankt voor je positieve reactie!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:26:

Dus door jouw was mijn website dus langzaam...
You (*#$(*@)#(*#@_#) :P

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Ik wil het plezier niet bederven, maar dit soort topics zijn toch niet de bedoeling. Zie ook de FaQ :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.