Ik heb geprobeerd op meerdere forums antwoord te vinden voor mijn probleem, maar tot dus ver geen resultaat. Ik heb een probleem met de nieuwe driver 93.71.
Als ik eve online speel met twee accounts dan krijg ik na 5 a 10 minuten een blauw scherm met de melding STOP: 0x000000E7 en tussen haakjes nog een zooitje nummers, ben er inmiddels wel achter waar de melding voor staat en alleen niet wat er mee bedoeld word.
( invalid_floating_point_state )
Ik heb geprobeerd om eerdere driver versies te gebruiken, alleen krijg ik dan de control panel niet aan de praat. Dan krijg ik het wel bekende windows message met send/don't send.
Ik heb er overigens alleen maar last van bij eve online.
Hopelijk weet iemand een antwoord voordat ik de haren uit me hoofd trek.
Mijn systeem:
Dell XPS DXG061
Intel Core 2 CPU 6600 @ 2.40GHz
2.00 GB or Ram
Windows XP32 bit
Dualcore Nvidia Geforce 7950 GX2 1 GB
Als ik eve online speel met twee accounts dan krijg ik na 5 a 10 minuten een blauw scherm met de melding STOP: 0x000000E7 en tussen haakjes nog een zooitje nummers, ben er inmiddels wel achter waar de melding voor staat en alleen niet wat er mee bedoeld word.
( invalid_floating_point_state )
Ik heb geprobeerd om eerdere driver versies te gebruiken, alleen krijg ik dan de control panel niet aan de praat. Dan krijg ik het wel bekende windows message met send/don't send.
Ik heb er overigens alleen maar last van bij eve online.
Hopelijk weet iemand een antwoord voordat ik de haren uit me hoofd trek.
Mijn systeem:
Dell XPS DXG061
Intel Core 2 CPU 6600 @ 2.40GHz
2.00 GB or Ram
Windows XP32 bit
Dualcore Nvidia Geforce 7950 GX2 1 GB