[WSS 3.0] in AD account creation mode

Pagina: 1
Acties:

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een opdracht gekregen om WSS 3.0 te installeren in een testomgeving met AD account creation mode enabled. ik snap de verschillen met de twee verschillende modes maar er is verschrikkelijk weinig informatie over problemen te vinden terwijl ik toch veel mensen zie met on opgeloste problemen in nieuwsgroepen etc..

Heeft iemand een goede source bij de hand voor informatie over deze app?
(Windows Sharepoint Services 3.0) in Active Directory Account Creation Mode.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Getting started with Windows SharePoint Services en Windows SharePoint Services 3.0 Technical Library

Wat is je vraag of probleem nu precies?

[ Voor 33% gewijzigd door Question Mark op 01-03-2007 12:57 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
Deze resources heb ik ook al, het punt is dat ik (nog niet dus) vermoedelijk tegen problemen ga aanlopen die microsoft niet heeft gedocumenteerd, er zijn nogal wat issues met het opzetten van WSS 3.0 in AD Account creation mode.

op het moment nog geen problemen ervaren maar ik ben er bang voor dat het snel gaat gebeuren.
(ben bezig met documentatie alvorens ik verder ga met de installatie) morgen zal ik me volledig op het inrichten storten, ik zal hoe dan ook mijn problemen hier posten zodat er misschien mensen zijn die ervaringen kunnen delen.

Mijn vraag was dus of er mensen zijn met ervaring in WSS 3.0 in AD account creation mode en of men daar meer gedetaileerde resources over heeft, de sites die jij laat zijn zijn zo'n beetje de eerste results op google en heb ik al aardig doorgelezen maar er worden eigenlijk nergens problemen beschreven.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Het gaat toch enkel om het opbouwen van een testomgeving?

Neem dan gewoon de guides en resources door die je al hebt, en start met de installatie. Loop je vervolgens tegen problemen aan, probeer deze dan op te lossen mbv de al gevonden resources of open evt. een topic op tweakers.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
Dat is wel waar, ben ook wel wat snel geweest met het openen van dit topic maar het gaat dan wel om een testomgeving waarvan de live versie binnen een maand moet draaien. zit een beetje druk achter en wilde vooruit lopen op eventuele problemen.

Het is nu zo dat het "draaid" enkel moet WSS zelf nog geconfigureerd en getest worden, en hier gaan we maar even mee stoeien, mochten er dan problemen optreden dan plaats ik dat dus hier.