Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google viruswaarschuwing

Pagina: 1
Acties:

• bulle bas
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bij het zoeken in Google krijg ik dit bericht.
Afbeeldingslocatie: http://student.vu.nl/~rbn200/google-virus.png

Ik heb Windows Defender en AVG-free antivir. Ik zit hier thuis in een netwerk met drie computers. Betekent deze melding nu dat er perse ergens op onze computers rommel zit? De andere pc's hebben namelijk ook beveiliging, dus ik kijk er van op als dat waar zou zijn. Hoe specifiek kan Google ons kennen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit is eerder besproken, zie o.a. \[malware?] Google geeft foutmelding op sommige zoektermen? *

Hoe specifiek: op IP adres, neem ik aan. Andere manieren lijken me niet zinvol voor Google.

Anyway; zoek dus even beter op malware middels de tips en tools zoals vaak in dit subforum genoemd en geef dan even meer info over draaiende verdachte processen etc :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• bulle bas
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Had even moeten zoeken... Bedankt.
Ik gebruikte een proxy die door velen gebruikt wordt. Het zou goed kunnen dat dit de oorzaak was, omdat iemand meldde dat Google hier niet goed naar kijkt.