Game traag door harddisk?

Pagina: 1
Acties:

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb gelukkig al een afspraak staan voor vervanging van deze schijf maar voor mijn eigen gemoedsrust zou ik het toch graag zeker weten :

Heb dus een seagate 7200 250 Gig harde schijf in mijn pc zitten (specs)

E6600
2 gig DDR2
7900 GTO 512 mb

Wat er gebeurde bij het installeren van het spel Testdrive Unlimited --> het installeren van het spel heeft wel een dikke 3 kwartier geduurd en daarbij werd het geluid ook happerig.

In het spel zelf op de reso 1680x1050 heb ik een framerate van 1 in de menu's alleen al.
Het is best een veel eisende game maar gezien de rest van mijn systeem is dit volgens mij niet helemaal normaal te noemen.

Nou is mijn vraag dus eigenlijk, zou dit kunnen komen door dus een brakke harddisk?

Vreemd is namelijk dat BF2142 wel goed draaid op dezelfde resolutie zonder enig probleem?

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:10
Heb ik ook gehad nadat ik alcohol installeerde. als er iets gebeurde met me HD werd hij heel traag. Je moet denk ik even je pc opnieuw installeren

Verwijderd

Waarom denk je dat dit aan de hd ligt?

• Sipio
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:33:
Waarom denk je dat dit aan de hd ligt?
Eigenlijk vanwege eerdere reacties elders, en omdat ik het vreemd vondt omdat de installatie belachelijk lang duurde (ruim 45 mins)
Heb eerder ook gedacht dat het aan de DVD speler lag maar die is er ook pas nieuw ingekomen dus dat viel eigenlijk ook al weg.

Zeker weten doe ik het natuurlijk ook niet vandaar dus eigenlijk dat ik het hier vroeg..

Wat wel vreemd is, is dat ik zoals gezegd BF2142 gewoon zonder probs kan spelen.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is het een Sata of ide schijf ?

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:44
- Is je pc ook traag op ander vlak (grote bestanden kopieëren bv)?
- Heb je je chipset drivers geinstalleerd ?
- staat de schijf op Ulta DMA ?
- ...

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-11 14:43
Op zich best een interesant topic. Sata of IDE...scheelt dat erg veel? is dat goed merkbaar?

en scheelt het ook om windows op een schijf te zetten en overige software (games/appz) op een andere schijf te installeren?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:01
heeft seagate net als maxtor ook een hdd test tool?
(powermax voor maxtor)

you had me at EHLO

• Sipio
  • Niet online
Topic kan wat mij betreft wel gesloten worden, krijg toch een andere harddisk binnenkort en het probleem is dat het te maken heeft met mijn stuurwiel voor deze game 8)7

Wel bedankt voor de reacties in ieder geval..
Pagina: 1