Hallo,
Mijn Asus P4T-E boot niet meer (geen piep). Gisterenmorgen heb ik nog gewoon achter mijn pc gewerkt. Gisterenavond wil ik em aanzetten, en er gebeurt totaal niets.
De fan begint te draaien, mn HD's beginnen te draaien, ik hoor geen piep, en mn monitor blijft op standby hangen.
Alle stekkers zijn goed aangesloten. De led op het mobo brand ook gewoon.
Ik heb al eens de zoekfunctie gebruikt en ik lees dat meerdere mensen dit probleem hebben gehad, maar een oplossing heb ik nog niet echt gevonden. Ook heb ik de cmos battery een keer eruit gehaald en na een minuut of 10 er weer ingestopt maar dit wilde ook niet baten.
Zelfs als ik al het geheugen eruit trek, geen enkel piepje!
Wat ik daarna nog heb geprobeerd:
- alle hardware los, dus alleen de CPU + MOBO, precies hetzelfde probleem.
Raar dat dit zomaar kan gebeuren? Waar zal dit aan kunnen liggen?
Specs:
Pentium 4 1,7 ghz
Asus P4T-E mobo
Creative live! soundkaart
geforce 2 ultra video
3com 100mbit lan
4 x 256 RIMM
dvd brander, cd brander (beide philips)
maxtor 30 gig + maxtor 80 gig
Alvast bedankt voor de reacties.
Mijn Asus P4T-E boot niet meer (geen piep). Gisterenmorgen heb ik nog gewoon achter mijn pc gewerkt. Gisterenavond wil ik em aanzetten, en er gebeurt totaal niets.
De fan begint te draaien, mn HD's beginnen te draaien, ik hoor geen piep, en mn monitor blijft op standby hangen.
Alle stekkers zijn goed aangesloten. De led op het mobo brand ook gewoon.
Ik heb al eens de zoekfunctie gebruikt en ik lees dat meerdere mensen dit probleem hebben gehad, maar een oplossing heb ik nog niet echt gevonden. Ook heb ik de cmos battery een keer eruit gehaald en na een minuut of 10 er weer ingestopt maar dit wilde ook niet baten.
Zelfs als ik al het geheugen eruit trek, geen enkel piepje!
Wat ik daarna nog heb geprobeerd:
- alle hardware los, dus alleen de CPU + MOBO, precies hetzelfde probleem.
Raar dat dit zomaar kan gebeuren? Waar zal dit aan kunnen liggen?
Specs:
Pentium 4 1,7 ghz
Asus P4T-E mobo
Creative live! soundkaart
geforce 2 ultra video
3com 100mbit lan
4 x 256 RIMM
dvd brander, cd brander (beide philips)
maxtor 30 gig + maxtor 80 gig
Alvast bedankt voor de reacties.