Toon posts:

[PC] Beeldscherm valt uit tijdens C&C3 (demo)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds ik mijn pc geformateerd heb heb ik er alleen maar problemen mee gehad. Nu ook weer met C&C Tibirian Wars, als ik een tijdje aan het spelen ben valt de monitor ineens uit, en de pc loopt vast. Ik snap er niks van ik heb de video kaart stofvrij gemaakt de behuizing van de systeemkast er af gehaald omdat het misschien aan warmte lag, maar ook geen effect. Ik kan wel andere spellen spelen zoals COH, NFSC en dat zijn ook niet de minste spellen.
Deze versie heeft mijn broertje ook op zijn pc en daar draait het wel.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

PC gegevens
Windows XP Media Center
AMD Athlon 64 3500+
2.21 GHz
1 Gig ram
NVIDIA GeForce 6600 GT (128MB) (videokaart)

Pieter

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 09:51

Jazzper

BB4E^Guerilla

beeldscherm uitvallen is vaak aanwijzing dat videokaart te heet wordt. Of instabiele voeding. Toch nog even goed checken.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
.

[ Voor 100% gewijzigd door sontax op 23-10-2022 10:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Als mijn videokaart te heet word dan zal het bij CoH zeker het geval zijn dat is een redelijk zwaar spel.
Hoe kan ik mijn voeding checken?

Ja alle drivers opnieuw geinstaleerd.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

motherboard monitor installeren en temps maar meer nog spanning laten monitoren. Kun je weg laten schrijven in een html ofzo zodat je hem kan stressen.

ik heb het 2x gehad. Eerste keer was het de voeding, 2e keer was mijn fan kaduk.

memtest ook nog ff doen als ik jou was. just to be sure.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• speedy090
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 13:24
mss een fout in het spel zelf? aangezien het nog een demo is...

de laatste nieuwste drivers installeren kan wonderen doen

Verwijderd

Topicstarter
Jazzper schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:07:
motherboard monitor installeren en temps maar meer nog spanning laten monitoren. Kun je weg laten schrijven in een html ofzo zodat je hem kan stressen.

ik heb het 2x gehad. Eerste keer was het de voeding, 2e keer was mijn fan kaduk.

memtest ook nog ff doen als ik jou was. just to be sure.
Ik heb geen verstand van PC's :$ kun je uit leggen wat je bedoeld en hoe ik het moet uitvoeren?

Verwijderd

Topicstarter
speedy090 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:12:
mss een fout in het spel zelf? aangezien het nog een demo is...

de laatste nieuwste drivers installeren kan wonderen doen
Omdat mijn broetje deze ook heeft en bij hem het wel doet zit er geen fout in dit spel zelf.

Drivers downloaden gaat mega traag met 1 kb/s dat zal ik vanacht dan proberen.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

meuktracker: MotherBoard Monitor 5.3.7.0 update 2

ik weet niet of het jouw mobo pakt. Installeer die maar eens.

Verwijderd

Topicstarter
Nee mijnes staat er niet tussen, Ik heb een Asus A8N-E, en die staat niet in de lijst... Kan ik het anders doen?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 14:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer een oplossing?

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 10:37
Beetje eigen inzet kan geen kwaad, maar vooruit:

- draai Speedfan en ga gamen
- Installeer Rivatuner oid voor je videokaart temps

Voel gewoon ook eens aan je videokaart als je scherm net uit gaat, waarschijnlijk is die gewoon ontzettend heet. En dat het bij je broertje werkt en bij jou niet wil niet zoveel zeggen. Misschien heb jij wel net een andere versie van een of andere gekke driver, of (waarschijnlijker) is je videokaart gewoon oververhit bij dat spel. Dat het bij een ander spel niet gebeurd zegt ook niet zoveel, misschien spreekt dit spel wel veel meer SM3 aan en dat andere spel vooral SM2? Probeer het anders eens met je kast open en dan met een gewone ventilator (zo eentje die je in de zomer voor jezelf gebruikt) je kast in laten blazen en kijk dan of het weer gebeurd....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zeker wel inzet getoond en druk bezig geweest om het eerst zelf op te lossen hoor, bedankt voor je hulp

Ik heb het gedaan maar de video kaart word niet warmer dan 40 graden.

Heb de nieuwste drivers geinstaleerd en alles op low gezet, heb er nu geen last meer van

Iedereen bedankt voor zijn/haar hulp
Pagina: 1