Toon posts:

Celly 667@950 zonder enige moeite...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zonder extra cooling of moeilijk doen, gewoon vanuit het bios, op de PC van een klant :)
Bij 950 wastie 40 graden stressed. Normaal 25 graden.
Is dit normaal? Kheb em maar verkocht als 700, boeide em toch nix.

Verwijderd

Mijn 667 wil met een beetje andere cooler ook op 1ghz. Op 1100 bootte ie zelfs effe op 2.00 V. Mijn 667 wou met standaard cooler ook tot 950mhz op 1.75 V. Lijkt me normaal, het zou ook wel een cCo stepping zijn... :)

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 februari 2001 08:52 schreef Celeron_clocker het volgende:
Mijn 667 wil met een beetje andere cooler ook op 1ghz. Op 1100 bootte ie zelfs effe op 2.00 V. Mijn 667 wou met standaard cooler ook tot 950mhz op 1.75 V. Lijkt me normaal, het zou ook wel een cCo stepping zijn... :)

Greetz
Maar bootte die dan ook tot windows door? Bij mij werkte alles gewoon prima, jammer dat die comp nu al verkocht is, anders kon ik em nog effe benchmarken...

Verwijderd

Ja, bij mij doet ie het prima op 950mhz, nu heb ik hem maar effe op 1.8 V gezet omdat ie dan net iets stabieler is...

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 februari 2001 09:39 schreef Celeron_clocker het volgende:
Ja, bij mij doet ie het prima op 950mhz, nu heb ik hem maar effe op 1.8 V gezet omdat ie dan net iets stabieler is...

Greetz
O, ik had em op default voltage, weet niet wat dat is, kheb het ook maar effe snel getest allemaal hoor, gewoon vanuit het bios de bus getweakt van 66 naar 95. Met PC133 (wat ik had) ram zal het misschien ook beter gaan als met PC66 ram.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op maandag 05 februari 2001 09:45 schreef CyberJunk86. het volgende:

O, ik had em op default voltage, weet niet wat dat is,
Maar wel het systeem verkopen als 700. Dat vind ik een rotstreek. een onwetende klant minder waar voor z'n geld geven. Die mensen kunnen er toch ook niks aan doen niks van computers af te weten. Die vertrouwen op iemand zoals jij.

Verwijderd

Topicstarter
maakt geen ruk uit als je em 33 mhz overclockt, plus, hij heeft dat hele systeem tegen inkoop prijs gekregen, plus het is een bekende, plus we geven er 3 jaar garantie op plus... ja je weet niet hoe het inmekaar zit, dus hou je kritiek maar voor je.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:57
Op maandag 05 februari 2001 12:45 schreef CyberJunk86. het volgende:
maakt geen ruk uit als je em 33 mhz overclockt, plus, hij heeft dat hele systeem tegen inkoop prijs gekregen, plus het is een bekende, plus we geven er 3 jaar garantie op plus... ja je weet niet hoe het inmekaar zit, dus hou je kritiek maar voor je.
Toch kan het niet goed wezen, je hebt willens en wetens het ding voor wat anders dan die was voorgedaan en verkocht!...
Die bekende wist er niets van af , dat zeg je zelf.... dus moedwillig bedrog, is niet netjes :(

:r

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1