Hoi,
Ik heb een dell 5150 met o.a. de volgende specificaties:
Pentium D 820 2.8Ghz Dual Core
1GB RAM
160GB Harddisk
Ati Radeon x300 128MB
Voeding : 305 Watt
Nu wil ik graag een wat modernere videokaart erin hebben (dacht aan een Geforce7900gt).
Het probleem is echter dat mijn huidige voeding niet zal voldoen. Ook ben ik er achter dat Dell (en daar baal ik enorm van) dus geen standaard maatvoering, zoals ATX hanteert.
Ik heb Dell inmiddels gebeld met de vraag of ik losse (zwaardere) voeding bij ze kon aanschaffen, dit was dus helaas niet mogelijk.
Daarnaast kan ik geen Nederlandse (web)winkels vinden waar ze 'dell' voeding verkopen.
Kan iemand mij vertellen:
- Waar ik Dell-voeding kan kopen..
of:
- Hoe ik eventueel ATX-voeding zou kunnen aanpassen zodat het in m'n kast past
en:
- Is het sowieso mogelijk voeding te veranderen, ivm mogelijke problemen met het moederbord?
Alvast bedankt!!
Ik heb een dell 5150 met o.a. de volgende specificaties:
Pentium D 820 2.8Ghz Dual Core
1GB RAM
160GB Harddisk
Ati Radeon x300 128MB
Voeding : 305 Watt
Nu wil ik graag een wat modernere videokaart erin hebben (dacht aan een Geforce7900gt).
Het probleem is echter dat mijn huidige voeding niet zal voldoen. Ook ben ik er achter dat Dell (en daar baal ik enorm van) dus geen standaard maatvoering, zoals ATX hanteert.
Ik heb Dell inmiddels gebeld met de vraag of ik losse (zwaardere) voeding bij ze kon aanschaffen, dit was dus helaas niet mogelijk.
Daarnaast kan ik geen Nederlandse (web)winkels vinden waar ze 'dell' voeding verkopen.
Kan iemand mij vertellen:
- Waar ik Dell-voeding kan kopen..
of:
- Hoe ik eventueel ATX-voeding zou kunnen aanpassen zodat het in m'n kast past
en:
- Is het sowieso mogelijk voeding te veranderen, ivm mogelijke problemen met het moederbord?
Alvast bedankt!!