[Second Life] Hoe .txt file inlezen in Second Life Script?

Pagina: 1
Acties:

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 18:29

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Ik wil graag een .txt file inlezen in Second Life Scripting Language.

Ik heb namelijk in LeadsTo een model gemaakt waarin bepaald gedrag en bepaalde emoties gesimuleerd worden en LeadsTo geeft output in een .txt file. Bepaalde dingen die in de output file van dat LeadsTo model staan wil ik dus omzetten in acties (bvb. lopen, praten) en gestures, of bepaalde gezichtsuitdrukkingen.

Ik heb gezocht hoe je files in Second Life kan importeren, maar ik kan alleen plug-ins vinden voor 3D-teken-programma's om dingen naar Second Life formaat te importeren enz.

Weet iemand hoe ik een .txt file kan importeren in de Second Life Scripting Language en vervolgens om kan zetten in acties in Second Life?

Specs

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 18:29

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Ik ben er net achtergekomen dat dit zou moeten kunnen door de output van het LeadsTo model op te slaan in een SL Notecard. Deze Notecard kan vervlogens ingelezen worden met het commando llGetNotecardLine(). Hier zit echter wel een probleem aan:

De maximale grootte van een notecard is 64kb, en de maximale grote van een script is 16kb. Dat laatste is dan voor bytecode, memory en stack/heap (weet niet wat stack/heap is trouwens?)

De output van mijn model is al gauw een kleine 400kb. De relevante informatie die ik hieruit kan halen past waarschijnlijk wel in 16kb memory, zeker als ik het opdeel in meerdere scripts, maar ik ben nu aan het bedenken hoe ik die output van 400kb toch in kan lezen, zonder dat de notecard te groot wordt, of de limiet van de memory voor de script overschreden wordt...

Specs