WPC54G PCMCIA kaartje krijg ik niet herkend

Pagina: 1
Acties:

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Ben nu al 6 uren onafgebroken aan het proberen maar ik krijg mijn wlan kaartje niet herkend/werkend.
Gegevens:
Toshiba Satellite Pro A60 nieuwste bios versie
Texas Instruments 1410 Cardbus nieuwste driver is van 2001
XP SP2 updated
WPC54G versie 2 PCMCIA kaartje

Wat heb ik geprobeerd:
Normale installatie, kaart erin gedrukt, geen led gaat oplichten, de kaart werd echter wel herkend, de drivers werden geïnstalleerd maar bleef met een uitroepteken staan code 10. Vervolgens drivers verwijderd (installatie ongedaan maken) en sindsdien wil windows niet eens meer de kaart herkennen. De kaart blijft staan als netwerkcontroller onbekend.
Nieuwste drivers gedownload en die handmatig proberen op te voeren maar dan krijg ik de foutmelding dat de drivers geen informatie over de hardware bevat.
Vervolgens de TI 1410 drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht ook niet baten.
Van de TI 1410 zijn geen nieuwere (werkende) drivers te vinden.
Dit probleem schijnt zich ook voor te doen bij een ander merk wlan kaartje ook op de TI 1410 bus en als je dan in de bios iets wijzigt van de ACPI (iets met de stroom toevoer) dan doet die kaart het iig weer. Deze optie is echter niet aanwezig in mijn bios.
Morgen test ik het kaartje uit bij mijn broertje in de laptop maar weet wel bijna zeker dat het kaartje goed is maar dat het aan mijn laptop ligt en dan denk ik echt in de softwarematige sfeer.
Heeft iemand een oplossing/suggestie/idee????

-Real power isn't given, it must be taken-

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
never mind; kan slotje op
Had de verkeerde cd (drivers) mee geleverd gekregen en de verkeerde boekjes en omdat ik de verkeerde boekjes had, downloade ik ook weer de verkeerde drivers van het net.

Problem solved

-Real power isn't given, it must be taken-