Toon posts:

Ferrari force feedback

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al heel veel discussies gezien over het Ferrari force feedback stuur van Guillemot/Thrustmaster en er zullen altijd voor- en tegenstanders blijven. Ik zit echter met de volgende vraag :? : Het stuur is te krijgen onder de naam Guillemot en Thrustmaster. Als Thrustmaster kost hij echter gemiddeld Fl 75,- meer maar als Guillemot schijnt hij momenteel nergens meer te krijgen te zijn (staan allemaal op bestelling). Wie weet of er verschil zit tussen beide sturen? Ik heb ook ergens gelezen dat er van de Guillemot een verbeterde versie zou komen (o.a. sterkere paddels), is deze inmiddels uit of is dat de reden dat het Guillemot stuur momenteel niet leverbaar is!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:42

The Legend

*Plop*

Ik kreeg laatst een hardware boekje bij de PU, kzal is kijken of daar wat in staat.

edit:

ThrustMaster Force Feedback Racing Wheel:

Prijs: Fl369.95
Fabrikant: Thrustmaster
Distributeur: Guillemot
http://www.guillemot.nl
Tel: 035-5288807

Conclusie PU:
Een paar kleine gebreken maar de echte race fan doet er absoluut een goede aankoop mee.

Aangezien Guillemot alleen dit soort producten distributeert lijkt het me onwaarschijnlijk dat er ook een stuur op de markt is dat Guillemot Force Feedback Racing Wheel heet.

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Thrustmaster is opgekocht door Guillemot. De vorige versie van dit stuur werd nog onder de vlag van Guillemot uitgebracht. De nieuwe versie onder de vlag van Thrustmaster. Als je een Guillemot ziet heb je te doen met de vorige versie. De nieuwste schijnt hier en daar verbeterd te zijn. Ik heb 'm en hij bevalt me prima. Top. Zoek dus maar niet verder en koop die Thrustmaster.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Dat is goed nieuws, ik ga onmiddelijk de thrustmaster checken. Op slappe pedalen en klepjes 'die naar verluidt afbreken' na, vond ik hem al perfect.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

Dat wordt dus, vrrrroeeem vrrrroeem. *krak* pedalen stuk *D

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook nog FF een mailtje gstuurd naar info@guillemot.nl en inderdaad het stuur wordt alleen nog maar als Thrustmaster verkocht (met een aantal verbeteringen) en niet meer als Guillemot. Ik vraag me alleen af waarom het stuur als Thrustmaster +/- fl 75,- meer moet kosten. Weet iemand een goedkoop adresje voor dit stuur, het laagste bedrag wat ik tot nu toe heb gezien is 369,95. Bij Price Watch staat (stond) hij niet vermeld.

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Op dinsdag 06 februari 2001 08:46 schreef KJD het volgende:
Ik heb ook nog FF een mailtje gstuurd naar info@guillemot.nl en inderdaad het stuur wordt alleen nog maar als Thrustmaster verkocht (met een aantal verbeteringen) en niet meer als Guillemot. Ik vraag me alleen af waarom het stuur als Thrustmaster +/- fl 75,- meer moet kosten. Weet iemand een goedkoop adresje voor dit stuur, het laagste bedrag wat ik tot nu toe heb gezien is 369,95. Bij Price Watch staat (stond) hij niet vermeld.
Bij www.Computer-land.nl binnen 3 dagen in huis, voor 300,- + 25,- verzendkosten.
Pagina: 1