Toon posts:

onzichtbare reacties (dus _echt_ onzichtbaar)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik had een hele lange reply getiept in het CUDA nieuws item, maar ik kan met geen mogelijkheid meer via de 'onzichtbare reacties' linkjes bij mijn reply komen ( ook al is ie +4 behulpzaam). Nu wil ik niet meteen lopen drammen ofzo 'dat mijn aller eerste reactie pleite is' maar vond het raar dat er meerdere reacties niet meer te zien zijn en waar dus ook geen links naar staan.

Via het zoek systeem kom ik hem wel tegen.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1943760

Wellicht de reactie tree in de database b0rked? Anyway, ik zeg ook maar wat.

100% kans dat ik in het verkeerde forum zit, dus bij voorbaat: Sorry! :)

Groetjes,

Ripliini

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 00:57 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je hebt gereageerd op deze reply, en die staat op 0. Wanneer je default op 1 staat, zie je jouw reactie dus niet.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:28

crisp

Devver

Pixelated

Daar is de niveau-filter verantwoordelijk voor (die je overigens in de eerste select-box boven de reacties tijdelijk kan aanpassen, of standaard kan aanpassen in je voorkeuren op de frontpage): in dit geval is er een parent-reactie die op niveau 0 gemodereerd is waardoor de hele thread niet meer default zichtbaar is.

Dit is een onderkend probleem waar we in een eerstvolgende update ook een alternatieve oplossing voor zullen aandragen :)

Intentionally left blank

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het probleem is trouwens opgelost omdat de eerste reply naar +1 is getild (wat beter past). De hele set genestte reacties is nu gewoon zichtbaar.

[edit]
Stel anders je voorkeursinstellingen in op lezen op -1 niveau. Dan zou je alle reacties moeten zien en is er geen probleem mee. Gezien je mooie replie zou je best op den duur op -1 kunnen lezen om te beoordelen wt niet klopt en zo langzaam in moderatievaarwater komen. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Delerium op 01-03-2007 14:47 ]

Verwijderd

Je kunt dit probleem trouwens omzeilen door de thread niet genest maar plat af te beelden.

Maar ik wacht ook met smart op een alternative oplossing.