Toon posts:

mijn modem is als maar in gebruik

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
dit is echt krom

ik heb een 56k6 modem geinstaleerd op een 486DX4 100Mhz met win95osr2

maar als ik verbinden wil dan zecht windhoos dat de modem al in gebruik is en dat ik de andere verbinding eerst moet afsluiten
maar ik heb geen andere verbinding aan staan

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Kijk ff of je geen fax programma of iets dergelijks heb draaien, die moet je dus gewoon afsluiten, zo niet, CTRL-ALT-DELETE en dan moet je RNAAP afsluiten, dan zou het wel moeten gaan

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Is dat een interne PCI modem? Forget it.. dat ding heb dan minstens een pentium 166 mmx nodig...

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Topicstarter
nu is het nog een interne pci mar ik wou later op usb isdn gaan draaien

en wat betreft die fax progies of dat zoort shit
dat heb ik er allemaal niet op staan het is een kale windhoos95 bak met alleen drivers en een koei } :o

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
idd, 56k PCI modems kun je vergeten op 486. Dat zijn nl. (bijna) altijd softmodems, en hebben MMX-instructies nodig om te kunnen werken... Bijna alle PCI-modems trouwens, want er zijn er ook die een eigen processortje hebben. (Trust heeft ze 'n tijdje gehad, dat bleken achteraf gewoon WiseCOM modempjes te zijn...) Maar die modems zijn weer bijna net zo duur als 'n externe bak...

...je kunt trouwens vrij eenvoudig zien of jouw modem 'n eigen processortje heeft: dan zetten er nl. twee grote, vierkante plakken op, en anders maar één...

...With a touch of magic¿

Verwijderd

Probeer eens als init-string:
ATZ=0
start de comp vervolgens opnieuw op....
(die vul je in bij: my computer/dailupnetworking/Klik rechts op verbindings-icon/properties/configure/connection/advanced/advanced options)Uit mijn hoofd ;-)

Als dat niet werkt ga je naar systeem en verwijder je, je modem en installeer je hem vervolgens opnieuw.....

suc7
Pagina: 1