Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Namen toestellen worden (niet meer) op alle toestellen we..

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:04

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
Hoihoi,

Sinds 2 dagen een Siemens C450 IP in mijn bezit.

Had hiervoor een configuratie van 3 DECT GAP-compatible siemens toestellen (verschillende; C2, A140 & een hele ouwe) aangemeld op een basisstation van een C200. Ik kon op alle toestellen kiezen naar welk toestel ik intern kon bellen en ook de naam die ik het toestel had gegeven werd weergegeven.

Nu heb ik dus een Siemens C450 IP en heb de 2 beste toestellen die ik nog had aangemeld op het nieuwe basisstation. Probleem is dus nu dat ik alleen op de C45 handset nog wel kan kiezen uit de verschillende handsets maar op de C200 en de A140 die keuzemogelijkheid niet meer heb en alleen kan bellen naar "de rest" en beide toestellen dus overgaan.

Valt hier nog wat aan uit te veranderen of zijn m'n oudere toestellen niet volledig compatible met m'n nieuwe C450 en "zijn manier van intern gesprekken voeren, doorschakelen etc."

Iemand een idee?

Nikon D7000

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:04

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
ik vrees dat ik de verkeerde topictitle heb gebruikt... deze mag op slot... probeer het ff opnieuw

Nikon D7000

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:08
Dan moet je op het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

Drukken en een berichtje naar de moderators verzenden :) Die passen de titel dan graag voor je aan.

[ Voor 11% gewijzigd door een moderator op 01-03-2007 23:39 ]

Verwijderd

Hum, veryip heeft inmiddels een nieuw topic aangemaakt :X DECT/GAP/Siemens => intern bellen probleem

Dit topic is gesloten.