Ik heb een oude laptop met daarop win nt geinstalleerd maar ik ken het paswoord niet. Nu zou ik deze laptop willen "schoonmaken" en opnieuw gebruiken. Hoe moet ik NT verwijderen zodat ik een nieuwe verse os kan installeren?
voor dat ie op slot gaat
gebruik een bootcd e.g. bartpe en verwijder partitue
of bijv met xp .. gewoon partitie verwijderen en aanmaken met de installatie cd ..
gr,
De helpdesk
gebruik een bootcd e.g. bartpe en verwijder partitue
of bijv met xp .. gewoon partitie verwijderen en aanmaken met de installatie cd ..
gr,
De helpdesk
Wel controleren of in het bios de cd-speler wel als eerste boot device staat ingesteld.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ik stel voor dat je even de handleiding leest van je laptop (om te zorgen dat je inderdaad boot van de CD/DVD-speler) en van het te installeren OS (om te zien hoe je bestaande partities verwijderd of formatteert). Ook is dit al vaak beantwoord in eerdere topics, lees bijvoorbeeld http://gathering.tweakers...30&select_forum=#hitstart even door. Elke tweaker wil natuurlijk eerst zelf een poging wagen voor het te vragen aan anderen.
Dit topic ga ik sluiten, omdat ik deze eigen inbeng mis en dat wel nodig is op GoT en ook specifiek in Windows Clients. Probeer het dus zelf aan de hand van bovenstaande tips en open gerust een nieuw topic als je vastloopt, maar geef dan wel even aan hoe en waar dat dan gebeurt. Lees daarbij Windows Clients - Policy ook even door voor een nieuw topic wordt geopend. Succes en wellicht tot zo
Dit topic ga ik sluiten, omdat ik deze eigen inbeng mis en dat wel nodig is op GoT en ook specifiek in Windows Clients. Probeer het dus zelf aan de hand van bovenstaande tips en open gerust een nieuw topic als je vastloopt, maar geef dan wel even aan hoe en waar dat dan gebeurt. Lees daarbij Windows Clients - Policy ook even door voor een nieuw topic wordt geopend. Succes en wellicht tot zo
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()