Toon posts:

Nu duur, of goedkoop?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het slimste om te doen, als je een nieuwe pc koopt, nu een goedkoop mobo kopen (bv een ds3 od), goedkoop geheugen, een goedkope(re) gpu (bv 8800 gts 320), of, een duurder mobo (bv een P5B Deluxe) (gaat zoiets langer mee of niet?), overclock geheugen, en een 8800GTX, en dan voor een gamer. Ik vraag me af of een E6600 (die overal word aanbevolen) geen bottleneck zal vormen voor de nieuwere GPUs als je hem niet overclockt. Graag advies.
Martijn

(account in bruikleen)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sneller (en dus duurder) spul gaat natuurlijk langer mee. Maar ik vind het niet slim om erg duur spul te gaan kopen. Dure hardware zoals een 8800GTX schrijft relatief veel sneller af dan bijvoorbeeld een X1950Pro. Over 2 jaar zijn beide kaarten verouderd, maar heb je voor de 8800GTX 2-3x zoveel betaald.
Prijs/prestatie is het sleutelwoord.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

Dat zijn allemaal zaken welke je prima zélf uit kunt zoeken :). Bekijk eens wat de prestaties van nieuwste hardware zijn en wat de nieuwste games voor een eisen stellen. Benchmarks en reviews kunnen hierbij goed helpen. Vergeet ook niet naar de geschiedenis te kijken, wellicht kun je dan makkelijker een beeld vormen :).

Indien je een topic wilt openen in CSL over een nieuw aan te schaffen systeem dan raad ik je aan om Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? door te lezen. Het topic moet nl. aan alle punten voldoen, anders gaat het op slot.
(account in bruikleen)
In Registratievoorwaarden / korte FAQ staat het volgende:
Je mag maar één account hebben en deze mag je niet met anderen delen
Accountsharing wordt dus niet gewenst. Iedereen kan zijn eigen account aanmaken :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.