Toon posts:

ervaring met toshiba en asus

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben op zoek naar een notebook om mijn desktop te vervangen. Ik wil hem gebruiken voor school, foto's bekijken en eventueel bewerken, muziek luisteren en branden. De notebook zal vooral thuis gebruikt worden, af en toe onderweg.

ik ben student dus mijn budget ligt rond de 500-700 euro.

Ik zat zelf te denken aan de Asus z53m-ap014m en toshiba satellite a110-153. Of heb ik aan een goedkope haier of acer van 500 euro genoeg?Als jullie betere/andere laptops weten hoor ik dat heel graag. :)

asus z53m-ap014m

Merk ASUS
Type Z53M-AP014M
Processor AMD Mobile Sempron 3400+
Besturingssysteem Legitieme Microsoft Windows XP Media Center 2005
Legitieme Microsoft Windows XP Service Pack 2
Processorsnelheid 1,8 GHz
Cache (L2) 256 KB
Geheugen 1 GB
Geheugentype DDR2 533 MHz (PC4200)
Maximale hoeveelheid geheugen 2 GB
Schermgrootte 15,4 inch Wide
Schermtype WXGA TFT
Schermresolutie 1280x800
Harde schijf 80 GB
Interface (harde schijf) Ultra-ATA
Geheugenkaartlezer SD / MMC / MS / MS PRO
Optische drive DVD+/-ReWriter (Double Layer)
DVD+R schrijven 8x
DVD+RW schrijven 4x
DVD+R DL schrijven 2x
CD-R schrijven 24x
DVD-ROM lezen 8x
CD-ROM lezen 24x
Grafische kaart NVIDIA GeForce GO 6100 TurboCache
Shared memory
Shared Video geheugen 128 MB
Interface PCI Express x16
Gewicht 2,8 kg
Garantie 2 jaar
Type garantie Pick-Up & Return

Toshiba A110-153

Technologie type : Intel® Centrino® Duo Mobile Technology met Intel® Core™ Duo Processor T2050, Intel® PRO/Wireless 3945ABG network connection and Intel® 945GM Express chipset
clock speed : 1.6 GHz
front side bus : 533 MHz
2nd level cache : 2 MB
Besturingssysteem Legitieme Microsoft® Windows® XP Media Center Edition
Systeemgeheugen standaard : 1.024 (512+512) MB
technologie : DDR2 RAM (533 MHz)
Harde schijf capaciteit : 100 GB
certificatie : S.M.A.R.T.