Toon posts:

[Vista] Pimp my uit-knop

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
omdat het op mijn werk ook al een paar keer gevraagd is;
"hoe verander ik de uitknop; naar UIT, ipv STANDBY"

zie hier;
Configuratiescherm > systeem en onderhoud
Energiebeheer
Selecteren wanneer het beeldscherm moet worden uitgeschakeld
Geavanceerde energie-instellingen wijzigen
Aan/uit-knoppen en deksel
- Aan/uit-knop van menu start

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En? Wat hebben we hier aan? Dit staat standaard in de Help van Vista en staat in meerdere topics hier op GoT. Google geeft ook genoeg hits. Ik begrijp het doel van je post niet echt, zeker icm je topic titel.

Commandline FTW

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-03 22:34

yassine

Nothing to it but to do it!

pimp my uitnkop 8)7 Ik d8 hier word een mod getoond, maar dit |:(

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Ook al zijn de reacties hierboven niet ál te positief, ik vind het toch het noemen waard. Bedankt, nu kan ik hem eindelijk aanpassen :)
Het staat idd in de Help, maar dat zo'n tweak af en toe even 'langs komt waaien' is altijd handig :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dit wordt een pimp my lock-topic-knop

Verwijderd

DarthPlastic schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:51:
Ook al zijn de reacties hierboven niet ál te positief, ik vind het toch het noemen waard. Bedankt, nu kan ik hem eindelijk aanpassen :)
Het staat idd in de Help, maar dat zo'n tweak af en toe even 'langs komt waaien' is altijd handig :)
Dit is geen tweak, dit is gewoon een verre-van verborgen instelling in Vista... Een tweak vind ik toch meer iets in het register aanpassen wat in principe niet via het configuratiescherm oid kan :)

@Matthijs1: je zegt eigenlijk "dit wordt een knop", dat zie je zelf ook :?

Ontopic: Bedankt hiervoor, er waren misschien wel mensen die dit niet wisten. Overigens zou ik je aanraden om in het vervolg een betere titel te vinden zodat het mensen die er naar op zoek zijn het ook daadwerkelijk KUNNEN VINDEN. Ik weet niet hoet het met de rest van de wereldbevolking zit, maar als ik op zoek was naar de instelling die de uitknop-functionaliteit verandert zou ik niet zoeken op Pimp my uit-knop :+

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 02:46 ]

• FuzzyLogic66
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-02 08:19
Ik snap al die negatieve reacties niet, ik erger me al een hele tijd aan die standby knop. Bedankt!

Het is geen tweak idd, maar wel heel handig...

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:06
Ik vind het ook wel handig om te weten.
Die standby was het eerste dat me opviel en waar ik me aan ergerde bij het afsluiten van Vista.
Of het nu in de help staat of niet, het is altijd handig om het te weten.

• Slowmotion
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:39
Dit valt in je config scherm onder energie beheer te regelen. tenminste zo heb ik het (correct me if i`m wrong) geregeld.

denk dat je er zo wel uitkomt. :)

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
Al die negatieve reactie's zeg dan niks, verdoe je tijd hier niet mee dat is het mooie van I-net je hoeft niet alles te lezen je mag het wel lezen.

Ik vind het i.i.g wel handig

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Leuk om even te melden; maar eigenlijk zo eenvoudig dat het het topic niet helemaal waard is :) Om een gehele offtopic discussie te voorkomen sluit ik dit topic met het verzoek de TR functionaliteit wat vaker te gebruiken.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.