win98se voor mij. die valt best stabiel te maken. maar bij heel veel gebruik gaat dat na verloop van tijd achteruit. krijg je hier en daar wat blauwe schermen enzow. dus die moet je best vaak [paar keer per jaar] opnieuw installeren. het hangt er een beetje vanaf.... met mn vorige heb ik bijna een vol jaar gedaan [dagelijks gebruik] maar de laatste maand heb ik hem al weer 2x opnieuw geinstalled....
hangt van de games af denk ik, al je ook wat oudere games speeld, denk ik dat je het beste Win98 (SE) kan gebruiken met alle mogelijke updates
als je voornamelijk alleen games speeld van de laatste 1 a 2 jaar ofzo, dan kan je win2K gebruiken, maar sommige games moet je dan speciaal win2k patchen om ze te kunnen draaien, zelf draai ik w2K omdat het OS zelf gewoon stabieler is als W98
ik weet niet hoeveel schijfruimte je heb, maar je kan hem ook dualboot maken
als je voornamelijk alleen games speeld van de laatste 1 a 2 jaar ofzo, dan kan je win2K gebruiken, maar sommige games moet je dan speciaal win2k patchen om ze te kunnen draaien, zelf draai ik w2K omdat het OS zelf gewoon stabieler is als W98
ik weet niet hoeveel schijfruimte je heb, maar je kan hem ook dualboot maken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Win ME, heb heel veel verhalen gehoord van mensen die ME onstabiel/kut vinden. Nou ik kan je vertellen dat dat echt onzin is en dat je dan wat verkeerd doet. Mijn Win ME draait nu al meer dan 2 maanden zonder te crashen. :):):)
BTW, beste besturingssysteem voor niet Games vind ik FreeBSD. Mzzl
BTW, beste besturingssysteem voor niet Games vind ik FreeBSD. Mzzl
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
Windows 2000 Pro...without a doubt.
Draait uiterst stabiel, en kan de meeste games draaien, al kost het in het begin wel wat moeite om de juiste settings/drivers te vinden.
Maar meeste oude games willen ook nog wel onder 2000 draaien hoor...mijn favo game, NFS3, doet het perfect...loopt zelfs nog beter dan onder 98...
Draait uiterst stabiel, en kan de meeste games draaien, al kost het in het begin wel wat moeite om de juiste settings/drivers te vinden.
Maar meeste oude games willen ook nog wel onder 2000 draaien hoor...mijn favo game, NFS3, doet het perfect...loopt zelfs nog beter dan onder 98...
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Ik zeg 1 ding en dan zeg ik meer dan genoeg:
Windows 2000 Professional
Windows 2000 Professional
Verwijderd
Dit schijnt nogal te verschillen per pc. Het lijkt er dus op dat je geluk moet hebben met de hardware. Bij mij thuis draait ME redelijk maar wel minder dan 98 eerst deed.Op maandag 05 februari 2001 08:40 schreef Kalizec het volgende:
Win ME, heb heel veel verhalen gehoord van mensen die ME onstabiel/kut vinden. Nou ik kan je vertellen dat dat echt onzin is en dat je dan wat verkeerd doet. Mijn Win ME draait nu al meer dan 2 maanden zonder te crashen. :):):)
Dan heb ik wel erg veel geluk gehad met 3 werkende ME comp's thuis. Maar ja, ze hebben wel gelijk dat Win98SE en Win2000 makkelijker stabiel te krijgen zijn. Maar als ME stabiel draait lijkt mij alles ok.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
Waar kan ik dan de patches vinden voor de games om onder Win2000 pro spellen te spelen?? En is Whistler al uit dan??
Wie weet waar de volgende patches dan staan:
- Collin Mcrae rally
- UT
- Rainbow 6
- Rallymasters
enz.
Wie weet waar de volgende patches dan staan:
- Collin Mcrae rally
- UT
- Rainbow 6
- Rallymasters
enz.