Toon posts:

[PC] Supreme Commander - Installeren wil niet lukken

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb 2 dagen geleden Supreme Commander gekocht, toen ik het probeerde te installeren kreeg ik de volgende foutmelding telkens

Feature Transfer Error
sounds_french
data2.cab
gegevensfout (cyclische Redundantiecontrole)
E:\Supcom\sounds\voice\fr\A02_VO.XWB

Kheb geprobeerd in me dvd en dvdr station maar niets. Geprobeerd op een andere pc en zelfde error alleen ander bestand deze keer. Heb geprobeerd hem te kopieren naar me pc op beide maar toen ook een CRC op het bestand data2.cab. Nieuw installeren van windows en alles updaten mocht ook niet baten. Kreeg een tip om firmware van me dvd station te updaten maar dat mocht ook niet baten... Kheb ook geen idee wat die fout uberhoudt betekend..

Misschien iemand nog een goed idee wat het zou zijn, slechte dvd meegekregen ofzo?

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-12 10:21
even terug gaan met bon en dan vragen of zij em kunnen installen om met eigen ogen te zien of het dan ook mis gaat, misschien krijg je dan een andere mee.

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-11 15:27

Griffin

Is mythical

Net wat diehard889 zegt. Gewoon mee terug gaan. Zit waarschijnlijk ergens een error in 1 van de Bestanden op de DVD.
Je moet wel een nieuwe krijgen, en anders mogen ze lekker zelf testen

Verwijderd

Topicstarter
Ah okee, dat zal ik morgen wel even doen dan, iig bedankt voor de snelle reacties :)