MSi kt7 pro sound off

Pagina: 1
Acties:

• thefounder
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-01 11:21
Geachte tweakers

Hoe krijg ik het voor elkaar, dat ik een cd afspeel en het geluid daarvan via mijn geluidskaart te horen krijg. Ik de sound onboard disabled in de bios en in windows. Alle windows geluiden hoor ik via mijn sblive 5.1, alleen cd's afspelen gaat toch via de onboard sound. Kabel van dvd naar sblive toe heeft geen effect. Plaats ik die kabel weer op sound onboard, dan hoor ik hem wel daarop.

Alvast bedankt voor jullie respons.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Staat het vinkje Digitale audio gebruiken voor audio-CD misschien aangevinkt? Ik kan me voorstellen dat dat zulke problemen veroorzaakt, want op een of andere manier gebruikt 'ie dat kabeltje niet.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• thefounder
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-01 11:21
Bedankt voor de tip. Maar waar vind ik dat vinkje?

Verwijderd

Welke Windows versie heb je?
Bij ME was het geloof ik: configuratiescherm-->systeem-->apparaatbeheer-->cd-rom speler selecteren, eigenschappen, digitale audio inschakelen (o.i.d.) Bij Windows 2000 is het config.scherm-->systeem-->apparaatbeheer--> cd-rom speler selecteren, eigenschappen, eigenschappen, digitale audio voor deze cd-rom speler inschakelen.

D8 ik :)