Toon posts:

8800 gts +3dmarko6

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond
IK had een vraagje over 3dmarko6 in combinatie met mijn nvidia 8800 gts320 mb

Dit leek mij dus een hele goede kaart dus zit in mijn computer,nou draai ik 3dmark06 en dan kom ik op een score van 2373 in totaal en me videokaart was 1400
Dit leek mij erg laag,hoe kan dit komen en wat zou er verkeerd kunnen zijn

de setup van me computer is dit

proc e6600
graka 8800 gts 320 mb
Moederboard asus p5b
voeding hiper 580watt
en een seagate barracuda 7200.10 250 gig
kingston geheugen 2048 mb pc5300

ik hoop dat jullie hier wat op weten
bijvoorbaat dank

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
We komen op een hele waslijst van dingen die je fout gedaan kan hebben. Slotje komt en we zingen weer vrolijk ole bij een glas bier _/-\o_

1) Welk OS draai je?
2) Heb je bij je upgrade van je videokaart/CPU Windows opnieuw ge-installeerd?
3) Heb je wel de nieuwe drivers geinstalleerd?
4) Heb je ook last van traagheid bij games?

Misschien draai je Vista met de default drivers wat je lage score veroorzaakt.

[ Voor 50% gewijzigd door TweakerNummer op 28-02-2007 18:47 ]

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:12
Op welke instellingen?

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-07 12:41
ik zou zeggen, test hem in diverse games. als hij daar wel goed draait maakt die 3dmark score toch niet uit? tenzij je je kaart voor 3dmark koopt

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows xp professional en hij is gewoon in elkaar gezet bij azerty;)
drivers en alls geinstalleerd
En in games draait hij goed maar omdat ik iedereen met 3dmark scores zag die veeeel hoger lagen dacht ik ga ook is kijken maar dat viel dus vies tegen

• nr12
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 14:57
ik haal in 3dmark06 rond de 4500 met mijn 7900 gt met e6400 (op default speed =))
Denk inderdaad dat je maar even moet kijken of alles inderdaad wel goed geinstaleerd is en zo,..

[ Voor 37% gewijzigd door nr12 op 28-02-2007 18:56 ]

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-07 13:24
Hmm raar, ik zou even wat andere drivers gaan proberen... en kijk ook eens met wat andere programma´s.

[ Voor 183% gewijzigd door Montaner op 28-02-2007 19:01 ]

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Probeer gewoon eens de nieuwste WHQL WinXP drivers van NVidia eens en zorg dat er zo min mogelijke apps in de achtergrond actief zijn (let ook op de taakbalk rechtsonderin). Installeer anders eventueel even Asus Probe, zodat je de temps, etc. kunt controleren.

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Verwijderd

Topicstarter
die driver heb k al geinstalleerd daarom is het ook zo vreemd
en me temp alls is goed ligt rond de 30 graden idle en 40 als k er battlefield mee speel of een ander spel
Ik heb net fear alls op maximum gezet en dat speelt hij gewoon vloeiend dus het is vrij raar

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dus zoals al is aangegeven: who cares :z Probeer een paar games en vergelijk je prestaties met goede benchmarks en kijk hoeveel het scheelt. Is het verschil nauwelijks aanwezig, is het gewoon prima. 3dmark is een leuke indicatie voor mogelijke problemen, maar als je games wel gewoon allemaal perfect draaien zou ik me echt geen zorgen maken over een vreemde 3dmark score

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor de reacties

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Hier is al heel veel over gevraagd. Gebruik de search of neem het betreffende onderdeel van de FAQ even door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.