Toon posts:

108 Mbps wirreless LAN Adapter configuration Utility

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met draadloos internet.
Op mijn laptop doet internet wel gewoon.
Marre op de vaste pc niet.
Er staat een kruis door mijn die blokjes wat rechts in de hoek staat en als ik dat wil aanklikken dan gaatie normaal naar de instellingen. Maar nu komt de het scherm van de instellingen er op en gaat het er direct weer af.

Hoe kan dit? En wat kan ik er aan doen?

B.V.D

• Scary Gil
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-03 13:52
Misschien iets duidelijker omschrijven wat voor merk router, adapter en welke programma's je gebruikt .
Je kan in iedergeval kijken of je de laatste software versies hebt met de laatste drivers.

Verwijderd

Het lijkt op een USB adapter welke niet goed staat geconfigureerd. Even spieken in mijn kristallen bol en zie dat je even moet kijken bij netwerkverbindingen of je adapter überhaupt wel ingeschakeld staat. Is dit het geval moeten we hier nog eens in de glazen bollen kijken, momenteel is de hoge raad der magiërs in beraad of je misschien zelfs even de 108 neuzelblaat adapter moet verwijderen en herinstalleren....

Oftewel, tussen de tips door ben ik het eens met Scary Gil, er is te weinig informatie om wat mee te doen. Wat voor router, wat voor adapter, welke OS, firewall, virusscanner, wat heb je zelf al gedaan, is de FAQ al doorgenomen... kortom... informatie kunnen we nooit teveel hebben...