RSS Feed update niet

Pagina: 1
Acties:

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 13:05
Ik gebruik nu al een tijdje de rss feed (http://feeds.feedburner.com/tweakers/nieuws) van tweakers voor het nieuws. Maar de laatste tijd (iets na het gebruik van feed burner) merk ik dat de feed niet echt update en het lijkt erg of deze maar een paar keer per dag/week geupdate wordt door feedburner.
Normaal loopt de feed 2-3 nieuws items achter maar vandaag laat hij alleen maar nieuws van gisteren zien.

Het laatste nieuws op dit moment volgens de feed is "Intel hangt enorme belastingtegenvaller boven het hoofd" en 5 minuten geleden was dat "Patent op digitale watermerken verleend". Het lijkt er op dat deze wel geupdate wordt maar niet goed of met vertraging.

Ik volg dit nu al een tijdje en heb dit ook vanaf verschillende pc's/readers en verbindingen getest.

Is dit een bekend probleem en ligt dit aan mij of update er iets niet goed bij tweakers/feedburner?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Los van of er een probleem met feedburner is, je hebt iniedergeval http://tweakers.net/feeds/mixed.xml/direct als alternatief :) .

DM!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als ik je link volg in mijn browser zie ik gewoon de meest recente items staan? Dus ik zou het eerder op een probleem met je client houden?

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 13:05
Op dit moment is de feed dus wel geupdate, echter zag ik op het moment van posten toch echt nieuws van gisteren vanaf 2 pc's met verschillende readers (Dit heb ik al vaker gehad)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:42

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb ook geen idee hoe vaak feedburner de feed 'refreshed' maar naar mijn ervaring is dat minder vaak dan wenselijk...
Als alternatief zou je inderdaad de /direct link kunnen gebruiken die JHS heeft gepost; die wordt elke 5 minuten opnieuw samengesteld.

Intentionally left blank