Hallo,
Ik heb dit systeem ruim een maand, maar de afgelopen 2 weken zijn er steeds meer vastlopers gekomen.
Ik dacht eerst dat dit kwam door een stuurprogramma in windows, maar van de week had ik zelfs een vastloper tijdens de bios check.
Het systeem bevriest en er komt geen beeld meer op het scherm.
Dit is zelfs enkele keren gebeurd terwijl ik de bios in was gegaan en verder nog niets had ingesteld.
Op een gegeven moment heb ik zelfs alle hardeschijven en dvd-spelers/brander afgekoppeld. Het systeem liep toen nog steeds vast in de bios.
Het gaat om dit systeem:
Kingston KHX6400D2K2/2G, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x
Cooler Master Centurion 5, Zwart
AMD Athlon 64 X2, 4600+, Socket AM2, Boxed
OCZ ModStream OCZ45012U, 450 Watt, Retail
Asus EN7600GT SILENT /2DHT, 256 MB, DDR3, PCI Express x16
MSI K9N SLI-2F
Samsung SH-D163C, S-ATA, Zwart, OEM
Ik heb hiervoor RMA aangevraagt, maar de computer zaak kon helaas niets vinden.
Ook heb ik al gedacht aan een hitte probleem vanwege de passief gekoelde video kaart, maar dat kan ik mij haast niet voorstellen, omdat het systeem zelfs vast loopt met de kast open en na uren uit te hebben gestaan.
Weet iemand waar deze vastlopers aan zouden kunnen liggen en wat ik hier eventueel aan kan doen
Ik heb dit systeem ruim een maand, maar de afgelopen 2 weken zijn er steeds meer vastlopers gekomen.
Ik dacht eerst dat dit kwam door een stuurprogramma in windows, maar van de week had ik zelfs een vastloper tijdens de bios check.
Het systeem bevriest en er komt geen beeld meer op het scherm.
Dit is zelfs enkele keren gebeurd terwijl ik de bios in was gegaan en verder nog niets had ingesteld.
Op een gegeven moment heb ik zelfs alle hardeschijven en dvd-spelers/brander afgekoppeld. Het systeem liep toen nog steeds vast in de bios.
Het gaat om dit systeem:
Kingston KHX6400D2K2/2G, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x
Cooler Master Centurion 5, Zwart
AMD Athlon 64 X2, 4600+, Socket AM2, Boxed
OCZ ModStream OCZ45012U, 450 Watt, Retail
Asus EN7600GT SILENT /2DHT, 256 MB, DDR3, PCI Express x16
MSI K9N SLI-2F
Samsung SH-D163C, S-ATA, Zwart, OEM
Ik heb hiervoor RMA aangevraagt, maar de computer zaak kon helaas niets vinden.
Ook heb ik al gedacht aan een hitte probleem vanwege de passief gekoelde video kaart, maar dat kan ik mij haast niet voorstellen, omdat het systeem zelfs vast loopt met de kast open en na uren uit te hebben gestaan.
Weet iemand waar deze vastlopers aan zouden kunnen liggen en wat ik hier eventueel aan kan doen
Sometimes human's are...