Beste GoT-ers 
ik heb onlangs FSX gekocht (met een gloednieuwe joystick
) maar toen ik dit spel installeerde stuitte ik op een probleem. Na laten we zeggen 90% doet de installatie heel lang op 1 file genaamt:
036b2su1.bmp
Na een tijdje geeft de installatie een foutmelding dat er geen toegang tot deze file gegeven kan worden. Ik heb daarbij 2 opties:
Opnieuw, Annuleren
Als ik opnieuw druk, blijft het probleem zich voordoen (en dan is hij weer 5 minuten bezig met de file en dan komt pas de foutmelding) en bij Annuleren wordt de installatie afgesloten, dus ik kom hier geen stap mee verder.
Al geprobeerd:
- CD schoongemaakt
- Opnieuw geprobeerd (al meerdere keren (6-8x) en die installatie duurt belachelijk lang (30-40 min)
Systeemspecs:
AMD Athlon 64 3000+
XFX GeForce 6600GT 128mb
2x 512mb Corsair RAM
250gb Maxtor harddisk (met nog rond de 150gb over)
Hopelijk kan ik dit probleem zo snel mogelijk oplossen want ik zit gewoon te watertanden op dit spel
ik heb onlangs FSX gekocht (met een gloednieuwe joystick
036b2su1.bmp
Na een tijdje geeft de installatie een foutmelding dat er geen toegang tot deze file gegeven kan worden. Ik heb daarbij 2 opties:
Opnieuw, Annuleren
Als ik opnieuw druk, blijft het probleem zich voordoen (en dan is hij weer 5 minuten bezig met de file en dan komt pas de foutmelding) en bij Annuleren wordt de installatie afgesloten, dus ik kom hier geen stap mee verder.
Al geprobeerd:
- CD schoongemaakt
- Opnieuw geprobeerd (al meerdere keren (6-8x) en die installatie duurt belachelijk lang (30-40 min)
Systeemspecs:
AMD Athlon 64 3000+
XFX GeForce 6600GT 128mb
2x 512mb Corsair RAM
250gb Maxtor harddisk (met nog rond de 150gb over)
Hopelijk kan ik dit probleem zo snel mogelijk oplossen want ik zit gewoon te watertanden op dit spel