Probleem TNT2 vs. Belinea103020 (No Connection)

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo,

Vanaf dat ik mijn compu ff had verhuist naar een andere kamer, heb ik nu een raar probleem.

Als ik mijn PC opstart (Harde start), komt er op mijn Belinea "No Connection" te staan. En mijn PC wil niet verder booten. Als ik dan op het resetknopje druk (Softe start) Doet hij het gewoon normaal zoals het hoort.

Als ik dus een "Harde Start" geef komt alleen het probleem aan het licht.

Ik heb alles goed aangesloten, en weet ff niet wat ik moet doen. Het is erg irritant om iedere X als ik mijn PC aanzet eerst nog ff op de reset te drukken voordat hij wat wilt doen.

Mijn Videokaart is een RIva TNT2 32MB.

Wie helpt mij?
RDK_NL

20*350ZO45°

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

van welk merk is die TNT2 ?

ik heb in me server bak een ASUS TVR 3800 zitten en die heeft dat ook wel eens

heb ook allerlij drivers geprobeerd, heb em ook een som geruild voor een nieuwe bij mycom, maar was hetzelfde euvel, ded hij op zowel mijn Iiyama 9017 als op een cheapass dell monitor, denk dat het aan de kaart ligt ofzo, ik heb me er iig bij neergelegd ;(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Het heeft volgens mij helemaal nix met drivers te maken omdat het al een opstartprobleem is. Het gekste is, dat mijn PC het nooit eerder heeft gehad (9 maanden oud)

Ik heb mijn TNT2 wel uit mijn PC gehad voordat de probs begonnen, dus denk dat ik het toch daar moet zoeken, als ie kapot is heb ik er schijt aan, want ik heb nog garantie!

Nog iemand anders ideeen?

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb wel mijn kaart een paar dagen geleden "los" gehaald van mijn moederbord. Kan dit een oorzaak zijn dat mijn Bios opnieuw ingesteld moet worden?

Het probleem is dat ik geen andere AGP pc heb, anders had ik het wel al geweten!

20*350ZO45°