Wie van de drie?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025

DarthDavy

Excellent!

Topicstarter
Na heel veel gelezen te hebben in verscheidene topics, shop surveys en reviews ben ik tot de volgende conclusie gekomen... Geen...

Ik weet nog altijd niet welke TV te kopen. Maar aangezien ik vorige jaar in december een volledige nieuwe PC heb aangekocht via 4launch.nl en daar heel tevreden over ben, denk ik dat ik graag opnieuw iets ga bestellen via deze webwinkel. Deze winkel is ook voor mij als Belg makkelijk bereikbaar aangezien deze in Eindhoven gevestigd is.

Terug naar de TV's. Het Samsung LCD TV topic leerde mij veel kennen over de Samsungs en wegens het grote aanbod van Samsung TV's bij 4launch is mijn oog op volgende TV gevallen:

- Samsung LE32M71, 1033 euro.
Voordeel: goedkoop
Nadeel: misschien wel een beetje klein

In de shop surveys vond ik goede commentaar over de BenQ DV3750, dus...
- BenQ DV3750, 1154 euro
Voordeel: goedkoop
Nadeel: is dit scherm niet verouderd?

Of misschien moet ik toch maar voor the big gun gaan en me op het alomtegenwoordige en in de hemel geprezen Samsung scherm storten:
- Samsung LE40F71, 1536 euro
Voordeel: groot!!!
Nadeel: duur scherm

De LE40F71 is natuurlijk onmiddellijk een heel wat duurder scherm. En buiten die 8 inch meer, wat is zo het verschil tussen LE32M71 en de LE40F71? Als de beeldkwaliteit hetzelfde is, dan is de keuze al zo gemaakt, want ik heb nog altijd kabeltelevisie en ben niet van plan om digitale televisie te nemen (tis al erg genoeg dat ik de dieven Telenet of Belgacom m'n geld voor internet moet geven).

Mijn televisie moet in de slaapkamer komen en zal voornamelijk dienen om DVD-films op te bekijken vanuit bed. Ik heb een 5.1 geluidssetje (Logitech Z-5400) dat ik op de tv wil aansluiten, dus het ontbreken van luidsprekers op de BenQ is een voordeel voor me. Het is natuurlijk voor de slaapkamer en een 40 inch televisie kan daar misschien overkill zijn en ben ik al zo goed af met een 32 inch.

Al bij al ben ik het meest aangetrokken tot het 37 inch BenQ scherm. Is dit nu nog altijd een goede koop? Als dit scherm makkelijk aansluitbaar is op m'n Logitch Z-5400 (momenteel hangt deze aan m'n PC en m'n PS2, maar ik zou hem verhuizen naar de TV en DVD-speler en voor de PC een gewone 2.1 geluidsset aanschaffen) en nog altijd een goed scherm is op dit moment, dan koop ik gewoon deze. 37 inch is groot genoeg voor de slaapkamer en een dikke 1000 euro voor een tv vind ik een mooie prijs.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik doe dit topic op slot. Als iedereen zijn keus door ons zou laten maken, dan zou het hier overal vol staan met 'welke moet ik kopen' topics. Welk formaat je wilt hebben, kan jij alleen natuurlijk beslissen. Beeldkwaliteit kan je het best in winkels vergelijken, er zijn bijzonder weinig menen die twee specifieke schremen naast elkaar beoordelen, dat zal je zelf moeten doen.

Over elk scherm is wel een topic met informatie en ervaringen te vinden. Die kan je gebruiken om je keus te maken, maar dat laatste moet je gewoon zelf doen.

(en om je specifieke vraag te beantwoorden, je kan in de specs opzoeken of ze een audio uitgang hebben, die kan je dan op de ingang van je 5400 aansluiten).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.