Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat beltoontjes gedwonload van internet maar ik kan er telkens maar eentje opslaan. Is het misschien mogelijk om al die tunes die er standaard ingebakken zitten te verwijderen en die te verplaatsen door mijn eigenste?

Oh en wie weet nog een goede site waar ik logo's kan sturen naar mijn 3210. Liefst ook een dat ik er zelf een kan maken

Bedankt!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
nope, je kan maar 1 opgestuurde toon opslaan.

bij www.ben-online.nl kan je zelf je logo's tekenen maar dan moet je wel een Ben telefoon hebben

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
.

bij www.ben-online.nl kan je zelf je logo's tekenen maar dan moet je wel een Ben telefoon hebben
Logo's tekenen kun je ook met het programma Logo Manager ;)

Verwijderd

Een tijdje geleden kwam ik nog een site tegen waar je vrij gemakkelijk logo's kan aanmaken en naar je mobi kan sturen door een plaatje up te loaden. Weet alleen het adres niet meer |:(

Heb hem toen in ieder geval gevonden op: http://logoringtone.pagina.nl/

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.

Ik had al een site gevonden eerder, maar hiervoor moest je jezelf inschrijven en dan zouden ze een wachtword toe sturen. Ik heb me 2* serieus en 1* onzin ingeschreven omdat ik nooit een wachtwoord kreeg en ook niet heb gehad.
Ik heb geen ben maar ach ja.. ik zal die andere site is proberen.

Verwijderd

www.daclogo.com

Veel logo's hebben ze daar :) Alleen moet je ff bellen voor een pincode, en dat kost 2.50 :(

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:37

Wildfire

Joy to the world!

DacLogo? Dat zijn afzetters, kost namelijk geld...

Dan liever www.genie.nl die is tenminste volledig gratis!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een keer funlogo gebruikt en een knaak is echt te veel als het gratis kan.

Bedankt allemaal

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik heb een logo gemaakt met dat genie spul. Ik heb hem opgestuurd en dan krijg ik het logo aan. Dan druk ik opslaan en dan zou ik dat logo moeten hebben toch.

Althans zo heb ik het de vorige keer via funlogo of zoiets gedaan en toen kreeg ik dus een ander logo. Maar nu is dat logo verdwenen en komt er weer gewoon nl-telfort staan.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Misschien nog een andere logo site dan, thanx again :)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 08:44
Kan je beter een datakabel kopen, en dan Logomanager gebruiken. Aaargh, ik heb veel melodietjes, maar ik heb dus ook maar weinig plaats met m'n 3210. Ik zou het liefst al die onzin melodietjes eruit willen slopen en daar andere melodietjes voor in de plaats zetten. :'(
En SMS ruimte is ook maar weinig. Vriend van me heeft een Nokia 7110, kunnen wel wat meer SMS'jes in opgeslagen worden.

Verwijderd

kijk maar ff op mijn site alles over nokia
www.cyberkok.iscool.nl p.s je hebt niet aangegeven wat voor provider je hebt als je dit niet doen dan krijg je gewoon je orginele weer .
Pagina: 1