naam van liedje dat tiësto heeft gedraaid..

Pagina: 1
Acties:

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
Ik was donderdag in de Nightlive in Maastricht en Tiësto draaide. Ik hoorde een supervet nummer, later hoorde ik dat het een soort van mix van Couldplay - Trouble is.

Weet iemand hoe het nummer heet??
Zou ik superrelaxed vinden..

• StanTheMan
  • Laatst online: 12-07 07:48
even omhoog

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Kan Tiësto draaien dan ? Ik dacht dat 'ie alleen maar populair was ;) ;) ;)

maareuhh, zoek eens een geschikt forum op TMF-web op ofzo, ik denk dat je daar meer kans hebt op je antwoord.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• WieckseW
  • Laatst online: 17-08 12:21

WieckseW

...

pleur ff op man met je Tiesto...|:(

kijk maar op www.tmf.nl

allemaal van die boemboem zooi....

Als je het echt niet meer zit zitten neem je toch gewoon een W...

• Obi
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Op maandag 05 februari 2001 18:32 schreef WieckseW het volgende:

kijk maar op www.tmf.nl

Toe maar...

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 18:32 schreef WieckseW het volgende:

kijk maar op www.tmf.nl

Rot zelf op met je klasieke shit

TRANCE RULEZZZZZZZ !

Verwijderd

Tiësto rulezzz inderdaad (voor trance liefhebbers dan). Het is meestal een feit dat je de titel van die vette plaat niet weet: wij doen altijd het volgende: We downloaden een gehele mix van tiesto in mp3 (door iemand van Radio bv). Dan gaan we naar een site met de lijst van de nummers die hij toen had gedraaid. Dan haal je die vette er wel uit

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Tiësto rulezzz inderdaad (voor trance liefhebbers dan).
:? Ik mag lijen van niet. Trance is prima, over het algemeen, maar het zoete overmelodieuze gedoe wat Tiësto draait is met recht "over the top" te noemen. Té trancy dus. Ik krijg daar jeuk van, zit te veel kunstmatige zoetstof in de platenkeus van Tiësto dus.

Luister maar eens naar Paul van Dyk, John Digweed of Sasha, dan merk je het verschil wel. :9 :P

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 12:16 schreef JumpStart het volgende:

[..]

:? Ik mag lijen van niet. Trance is prima, over het algemeen, maar het zoete overmelodieuze gedoe wat Tiësto draait is met recht "over the top" te noemen. Té trancy dus. Ik krijg daar jeuk van, zit te veel kunstmatige zoetstof in de platenkeus van Tiësto dus.

Luister maar eens naar Paul van Dyk, John Digweed of Sasha, dan merk je het verschil wel. :9 :P
Tiesto live@trance-energy2000 wel eens gehoord? noem dat maar eens zoet en ovemelodieus. heb hem een paar maanden geleden ook nog hier in groningen zien draaien. Toen draaide hij ook vaak het wat hardere werk. echt prima :)
Pagina: 1