Toon posts:

[Wav] Onbruikbare wav opgenomen met N70, Best Dictaphone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een interviewgesprek opgenomen met mijn nokia N70 door middel van het programma Best Dictaphone series 60. Daarbij heb ik verschillende opnames gemaakt. Het probleem is dat een aantal opnames zowel op mijn N70 als op de computer afspeelbaar zijn, maar dat andere opnames een lengte hebben van 0 seconden, terwijl het bestanden zijn van ongeveer 70 MB.

Ik ben momenteel ten einde raad, want het is een belangrijk gesprek. Ik heb al diverse programma's gebruikt om het probleem op te lossen, zoals Wavsaver, Cooledit, Audicity, Goldwave en Wavevix, maar tevergeefs.

Heeft iemand van jullie nog andere suggesties? (er zit eigenlijk wel een beetje spoed bij!)

Groet.

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Heb je al geprobeerd het wav bestand om te zetten naar bijv mp3?

Btw, onderaan deze pagina staat een link naar de technical support van de fabrikant.

Verwijderd

Topicstarter
heracles schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:37:
Heb je al geprobeerd het wav bestand om te zetten naar bijv mp3?

Btw, onderaan deze pagina staat een link naar de technical support van de fabrikant.
Bedankt voor je reactie.

Het is inmiddels gelukt om de opname naar een mp3 te converteren. Hiervoor had ik daar audity, goldwave geprobeerd, maar zonder resultaat. Dus toch op jouw advies even naar een andere encoder gezocht en met wav to mp3 encoder is het uiteindelijk toch gelukt. Ik ben weer blij :)

Groet.

PS: weet iemand nog een freeware programma voor de Nokia N70 om lange geluidsopnames te kunnen maken? Alon MP3 heb ik al maar is een shareware programma.