Klopt het dat je een OGR buff out...

Pagina: 1
Acties:

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Topicstarter
Klopt het dat je een OGR buff out meerdere malen kunt opsturen en dat ze dan ook vaker meeteleen in de stats??

Ik dacht laatst zoiets gelezen te hebben...

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ja, volgens mij is er bij ogr geen goed werkende dupe check, maar maak hier geen gebruik van, we willen wel eerlijk winnen

Verwijderd

als de nieuwe stats box online komt zit er wel een filter op en gaan ze alle oude lijsten doorlopen op valsspelers. dus gewoon niet doen, je raakt het toch kwijt.

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
stappel nieuwe statbox vertel er is iets meer over , wat heb ik gemist , geld dit alleen voor ogr of ook voor rc5 :?

iets met lenzen

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

zal voor allebei gelden, nu draait het ook op 1 bak, dus waarom zouden ze dat gaan scheiden?

Verwijderd

en wanneer komt die bak, stappel?

Verwijderd

ikke niet weten. D.net is er niet echt duidelijk over.

wat ik wel weet is dat ze al data aan het laden zijn op de nieuwe machine. ze zijn een nieuwe data structuur aan het uitproberen voor RC5, OGR zit al vanaf het begin in die structuur. ze gaan de machine nog niet live zetten omdat a) ze nog maar 1 van de 4 processoren hebben en b) nog een slechte internet lijn hebben. als dat allemaal goed is gaan ze spoedig over.

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 22:23
Klopt, ik had dus braaf 3x m'n OGR blokken gestuurd, omdat ik dacht dat je, net als bij RC5, anders weer de helft verloor. Wat zien mijn ogen? 7K Gnodes ipv 2,5 :P:P

Stond opeens nummero 2 in de hitparade
leuk om een keer mee te cheaten maar vinned toch niet eerlijk

Doe ik dus ook nooit meer :)
Pagina: 1