Ik zit ermee dat bij iedere reboot het volume van wave op 0 wordt gezet. Ik heb hier en via Google gezocht of je dat ergens in het register in kan stellen, maar ben daar niet iets nuttigs tegen gekomen.
Ik denk dat ik wel de locatie heb gevonden waar ik moet zijn, maar ik weet niet wat je daar eventueel moet veranderen
Plaatje:

Wat mij logisch leek, is dat als er bij xxxVol als waarde 2147.. (max. integer waarde) staat, dat dan het volume op 100% staat, maar dat klopt niet met de praktijk, want WaveVol staat daar gewoon op max. Nu denk ik dat dat getal alleen het maximale volume is, maar dan weet ik niet waar de huidige instellingen zijn te vinden.
xxxMt moet voor wel of geen mute staan (0 niet, 65536 wel).
Er zijn verder geen andere velden in het register met de naam WaveVol
Hopelijk weet iemand iets meer hierover
Ik denk dat ik wel de locatie heb gevonden waar ik moet zijn, maar ik weet niet wat je daar eventueel moet veranderen
Plaatje:

Wat mij logisch leek, is dat als er bij xxxVol als waarde 2147.. (max. integer waarde) staat, dat dan het volume op 100% staat, maar dat klopt niet met de praktijk, want WaveVol staat daar gewoon op max. Nu denk ik dat dat getal alleen het maximale volume is, maar dan weet ik niet waar de huidige instellingen zijn te vinden.
xxxMt moet voor wel of geen mute staan (0 niet, 65536 wel).
Er zijn verder geen andere velden in het register met de naam WaveVol
Hopelijk weet iemand iets meer hierover
[ Voor 11% gewijzigd door Haan op 28-02-2007 10:48 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later