Toon posts:

Handtekening in Outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met een handtekening in outlook, om de zoveel tijd als een gebruiker inlogd dan verdwijnt de Handtekening voor een nieuwe email. de reply handtekening gaat het wel goed die blijft gewoon staan.

de handtekeningen worden met behulp van een VBscript aangemaakt bij het inloggen op het domein.

de gebruikers loggen in op Terminal server 2003 met SP1

de outlook versie is 2003
de office versie is 2000

heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Groet,

Tim

Verwijderd

Hey Timmie _/-\o_

Kan het niet liggen aan het feit dat Outlook wordt opgestart voordat dat (langdurige ;) ) loginscript is afgelopen ?

ps. denk je nog eens aan m'n W2K-NL cd

Verwijderd

Topicstarter
nee ik laat het loginscript uitlopen, dan start ik outlook op en dan is de handtekening er wel maar na een tijdje werken is die opeens weg. kan dat er aan liggen als ik moet word werk ofzo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:31:
nee ik laat het loginscript uitlopen, dan start ik outlook op en dan is de handtekening er wel maar na een tijdje werken is die opeens weg. kan dat er aan liggen als ik moet word werk ofzo?
Het zoeken naar het probleem, kwam wel paar keer uit op problemen met MS-Word als email editor in outlook (maar die kunnen we zelf hier niet instellen - gelukkig - ).

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat staat hier ook helemaal uitgeschakeld! Gelukkig ja!

en het gaat zowieso niet met Outlook 2003 en Word 2000 als email editor.
maar die optie's staan allemaal uit.

verder heb ik de gebruiker waar het om gaat het loginscript aangepast zodat de handtekening alleen opnieuw wordt overschreven en zonder register toepassingen. maar dan gaat die ook na een tijdje fout.

dus ik weet echt niet meer waar het probleem zit. het kan alleen nog maar in het gebruik van diverse programma's zijn die we hier gebruiken.

Word (met macro's)
Excel
en onze eigen applicaties.

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:56
Om niet een nieuwe threat te starten: ik heb sinds kort ook een probleem met mijn handtekening in Outlook 2003 (ik gebruik Office 2003).

Mijn handtekening wordt nu vet gedrukt weergegeven. :S
Erg vreemd, ik heb ook een nieuwe gemaakt met de editor. Ik heb alleen tekst en geen plaatjes oid.

Nu moet ik dus voordat ik op ''Verzenden' druk eerst de handtekening ontvetten, want ik begin wel gewoon in de gewenste lettertype te schrijven.

Heeft iemand een idee?
Pagina: 1