Dit topic is er dus niet om links naar hacks etc. door te geven.
Oke, laatst zat ik eens te denken, en jawel, een vraag
Anyway, Vista is nog maar net uit, en nu al zijn er tientallen hacks te vinden om de Ultimate versies oneindig lang te draaien, inclusief updates. Nu zal Microsoft hier waarschijnlijk wel iets tegen doen, maar ik denk niet dat het onmogelijk gaat worden.
Nu vraag ik me af, waarom is het zo snel gehackt? Microsoft's Xbox 360 is de best beveiligde console ooit, het heeft maanden geduurd voordat deze gehackt is. Hier kunnen natuurlijk verschillende redenen voor zijn.
Nou, dit dacht ik dus. Wat denken jullie hierover?
Oke, laatst zat ik eens te denken, en jawel, een vraag
Anyway, Vista is nog maar net uit, en nu al zijn er tientallen hacks te vinden om de Ultimate versies oneindig lang te draaien, inclusief updates. Nu zal Microsoft hier waarschijnlijk wel iets tegen doen, maar ik denk niet dat het onmogelijk gaat worden.
Nu vraag ik me af, waarom is het zo snel gehackt? Microsoft's Xbox 360 is de best beveiligde console ooit, het heeft maanden geduurd voordat deze gehackt is. Hier kunnen natuurlijk verschillende redenen voor zijn.
- Het is een console, geen computer, hacken is dus moeilijker
- Ze hebben het bij de 360 zo moeilijk gemaakt omdat anders devs spellen minder snel op de 360 uitbrengen aangezien iedereen ze zal kopiëren
- Ze maken verlies met de console, en moeten minimaal 2 of 3 games verkopen om er winst op te maken
Nou, dit dacht ik dus. Wat denken jullie hierover?