Beste mensen,
Vind het eigelijk erg om het te vragen, maar ik houd me al zolang niet meer bezig met hardware. Vandaar dat ik advies vraag. Ik ben op zoek naar een nieuwe pc (zelfbouw) en wil advies wat ik dan zou moeten halen met mijn wensen.
Hij moet goed en snel dvds(reencoden met cce) en games kunnen rippen.
Hij moet de nieuwste spellen en toekomst spellen kunnen draaien ( ik heb mijn oude pc al 5 jaar en nog nooit mijn radeon 8500 hoeven wisselen alleen moederbord geheugen en cpu) bijvoorbeeld een spel als crysis moet hij probleemloos aan gaan kunnen.
Hij moet zeer goed zijn in het draaien van Vista Ultimate.
Hij moet zeer goed zijn in het draaien van virtualpc en minimaal 4 verschillende virtual machines.
Op deze virtualpc's komen:
1 keer windows xp + 1 keer windows advanced server 2003 ( leren voor mcsa)
1 keer windows home server beta 2 + 1 keer windows home server client beta 2 ( aangezien ik geaccepteerd ben als officiele beta tester)
Al kunnen die laatste twee waarschijnlijk ook nog wel op mijn oude pc.
Wat ik zoek is alles behalve dvdbrander en dvdspeler
Hoop dat iemand mij kan adviseren.
dank je.
Budget maximaal 2000 euro.
Welke onderdelen en zo maakt mij niet uit al ben ik toch meer een AMD man, maar ligt AMD de laatste tijd toch wel achter dus als jullie met een goed intel systeem kom is dat ook geen probleem.
Ik kon wel een boodschappenlijstje maken maar ik zou echt niet weten wat ik nodig hebben zou.
Ik ben echt niet meer thuis in hardware.
Vind het eigelijk erg om het te vragen, maar ik houd me al zolang niet meer bezig met hardware. Vandaar dat ik advies vraag. Ik ben op zoek naar een nieuwe pc (zelfbouw) en wil advies wat ik dan zou moeten halen met mijn wensen.
Hij moet goed en snel dvds(reencoden met cce) en games kunnen rippen.
Hij moet de nieuwste spellen en toekomst spellen kunnen draaien ( ik heb mijn oude pc al 5 jaar en nog nooit mijn radeon 8500 hoeven wisselen alleen moederbord geheugen en cpu) bijvoorbeeld een spel als crysis moet hij probleemloos aan gaan kunnen.
Hij moet zeer goed zijn in het draaien van Vista Ultimate.
Hij moet zeer goed zijn in het draaien van virtualpc en minimaal 4 verschillende virtual machines.
Op deze virtualpc's komen:
1 keer windows xp + 1 keer windows advanced server 2003 ( leren voor mcsa)
1 keer windows home server beta 2 + 1 keer windows home server client beta 2 ( aangezien ik geaccepteerd ben als officiele beta tester)
Al kunnen die laatste twee waarschijnlijk ook nog wel op mijn oude pc.
Wat ik zoek is alles behalve dvdbrander en dvdspeler
Hoop dat iemand mij kan adviseren.
dank je.
Budget maximaal 2000 euro.
Welke onderdelen en zo maakt mij niet uit al ben ik toch meer een AMD man, maar ligt AMD de laatste tijd toch wel achter dus als jullie met een goed intel systeem kom is dat ook geen probleem.
Ik kon wel een boodschappenlijstje maken maar ik zou echt niet weten wat ik nodig hebben zou.
Ik ben echt niet meer thuis in hardware.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 09:38 ]