Toon posts:

Irdetto Tv Home card hacken, kraken of upgraden?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hier of er een mogelijkheid bestaat om de iredetto kaarten van tv home te kraken, hacken of upgraden zodat je tegen een 1 malige prijs gewoon alle zenders kan zien? Ik weet dat dit mogelijk is bij satelietkaarten maar vroeg me dus ook af of dit ook kan bij kaarten voor digitale televisie....

Mocht ik nu een dubbelpost plaatsen neem het mij niet kwalijk ik heb de search gebruikt maar geen resultaat

Verwijderd

denk niet dat dit is toegestaan.. maar al is het wel toegestaan(dit topic), dan ben ik ook geinteresseerd :P

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:44

Mathizsias

Drizzt

Dit is niet toegestaan, maar als het om een DVB-C kaart gaat die je wilt kraken zal het erg moeilijk worden, er wordt namelijk niet alleen gebruik gemaakt vaan IR-Deto maar ook van ViaAccess bij de kabelaars. Bovendien worden er batches gedraait die bepalen wat jij kan zien, als jouw kaart voor iets anders is geregistreerd dan zal alles gereset worden.

Voorheen en bij satelliet in sommige gevallen nu bepalen andere factoren wat je kunt zien, bij DVB-C van de kabelaars is hun eigen registratie de bepalende factor.

Voor zover ik weet is het nog niet gekraakt en zal het ook maar van korte duur zijn mocht het wel gekraakt worden...

[ Voor 15% gewijzigd door Mathizsias op 28-02-2007 02:16 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Hacken en kraken doen we hier aan hier op tweakers. Wil je dat doen, ben je dus op jezelf aan gewezen.

Zie: Registratievoorwaarden / korte FAQ

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.