Toon posts:

advies omtrent moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb een ABIT NF7 moederbord met daarop een ouwe videokaart, 512 mb geheugen, amd athlon processor 2200+ Nu heb ik een ATI RADEON 512 MB gekocht met PCI-E aansluiting welke dus helemaal niet op dat oude moederboard van me past. Kan iemand mij vertellen welk moederbord ik het beste kan aanschaffen waarbij ik me videokaart kan gebruiken en ook nog mijn ouwe processor, zodat ik die met de tijd een keer kan vervangen. Mijn dank is bij voorbaat groot.

• paularts
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-02 15:42

paularts

Paulux !!!!!!

Socket A en pci-e hmm volgens mij zijn die er niet....

(Multiple exclamation marks are a sure sign of a diseased mind)

Verwijderd

Helaas zijn er geen moederborden met socket A en pci-e. Zodoende zul je dit niet vinden. Los daarvan zou je nieuwe videokaart (welke btw?) behoorlijk gelimiteerd worden door die 2200+. Je bent beter af als je doorspaart voor een nieuw setje van cpu+mobo+mem...

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:48:
Helaas zijn er geen moederborden met socket A en pci-e. Zodoende zul je dit niet vinden. Los daarvan zou je nieuwe videokaart (welke btw?) behoorlijk gelimiteerd worden door die 2200+. Je bent beter af als je doorspaart voor een nieuw setje van cpu+mobo+mem...
Hier sluit ik me bij aan, maar misschien even een topicmove naar PMG? O-)

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:24
Dit hoort niet in AV, check voor moederbordvragen PMG. Maar zoals gezegd kun je jouw zoektocht staken want er bestaan geen Socket A borden met PCIe, dus dat wordt of je grafische kaart inruilen of een nieuw moederbord (plus cpu en ram). Veel succes, want deze gaat dicht, zie hiervoor de PMG FAQ over ' Wat moet ik nemen?' :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Dit gaat niet over audio, video of hifi, en ook nog eens een crosspost.

Voldoet dus niet aan de eisen om een topic open te houden. Zie ook De Algemene Voorwaarden en Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.