ik heb windows vista ultimate op mijn pc gezet en heb tot nu toe nog niet echt problemen ondervonden. alle drivers werken compatible met mjn laptop hij is dan ook windows vista capable. ik heb echter wel een vraag. heel soms krijg ik een blauw scherm te zien waarin staat dat er een geheugendump wordt voorbereid waarna de pc afsluit. ik kan dan de pc weer gewoon opstarten. gelukkig gebeurt dit niet vaak (zo'n 1 á 2x per week misschien) maar het is toch wel irritant.
ik heb op internet gezocht maar daar heb ik niet echt veel kunnen vinden. ik denk zelf dat 't ligt aan m'n geheugen maar ik weet 't dus neit zeker ( omdat ie 't over fysieke GEHEUGENDUMP heeft)
en dan nog één vraag.
als ik dan de pc weer opgestart heb... geeft hij in een venster aan dat de pc dus hersteld is van een ernstige fout blablbla...hij geeft dan ook aan dat ie een oplossing gevonden heeft voor de fout. maar als ik dan klik op ": zoeken naar een online oplossing" dan gebeurt er niks
ik zal voor de volledigheid nog even mijn systeemspecificaties geven.
Processor: Genuine Intel(R) CPU T2300 @ 1.66GHz 1.67 GHz
Geheugen: 1022 MB
Type
Computer: 32-bits besturingssysteem
Windows
versie: : Windows Vista Ultimate Edition
ik heb op internet gezocht maar daar heb ik niet echt veel kunnen vinden. ik denk zelf dat 't ligt aan m'n geheugen maar ik weet 't dus neit zeker ( omdat ie 't over fysieke GEHEUGENDUMP heeft)
en dan nog één vraag.
als ik dan de pc weer opgestart heb... geeft hij in een venster aan dat de pc dus hersteld is van een ernstige fout blablbla...hij geeft dan ook aan dat ie een oplossing gevonden heeft voor de fout. maar als ik dan klik op ": zoeken naar een online oplossing" dan gebeurt er niks
ik zal voor de volledigheid nog even mijn systeemspecificaties geven.
Processor: Genuine Intel(R) CPU T2300 @ 1.66GHz 1.67 GHz
Geheugen: 1022 MB
Type
Computer: 32-bits besturingssysteem
Windows
versie: : Windows Vista Ultimate Edition