Hoi
Eigenlijk al vanaf het begin dat ik m'n pc heb, krijg ik regelmatig blauwe schermen. Het is altijd dezelfde, dus ook dezelfde foutcodes: (sorry voor de brakke kwaliteit, gemaakt met m'n telefoon)

Sinds kort krijg ik nadat ik de pc opnieuw heb opgestart, dat windows hersteld is van een ernstig probleem of iets in die geest. Ik word dat doorverwezen naar een site, waar in de volgende uitleg staat:
Ik heb een paar dagen geleden alle drivers geupdate, of in ieder geval geprobeerd te updaten, van sommige had ik al de nieuwste versie, maar het maakt niets uit, zojuist weer eens een blauw scherm.
Systeem:
AMD X2 4200
ASUS M2NPV-VM
2 gig 800Mhz DDR2 RAM
250 gig HD (in 2 partities)
Geforce 7600GT videokaart
Antec 6500 kast
Wie o wie kan me helpen
BvD!
Eigenlijk al vanaf het begin dat ik m'n pc heb, krijg ik regelmatig blauwe schermen. Het is altijd dezelfde, dus ook dezelfde foutcodes: (sorry voor de brakke kwaliteit, gemaakt met m'n telefoon)

Sinds kort krijg ik nadat ik de pc opnieuw heb opgestart, dat windows hersteld is van een ernstig probleem of iets in die geest. Ik word dat doorverwezen naar een site, waar in de volgende uitleg staat:
De laatste dagen krijg ik de melding vrijwel elke dag. Wat kan ik hieraan doen? De pc zit nog in de garantie, maar eigenlijk kan ik niet zonder, ik zou het graag eerst zelf willen oplossen.Probleem veroorzaakt door Device Driver.
U hebt dit bericht ontvangen omdat een apparaatstuurprogramma op uw computer heeft veroorzaakt dat het besturingssysteem van Windows ineens niet meer werkt. Dit fouttype wordt een "stopfout" genoemd. Als een stopfout zich voordoet, moet de computer opnieuw worden opgestart.
Meer informatie
--------------------------------------------------------------------------------
Samenvatting probleemrapport
Type probleem
Windows-stopfout (er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode)
Is er een oplossing beschikbaar?
Nee
Wat betekent dit probleem?
Er heeft zich een fout voorgedaan in Windows die niet kan worden opgelost. U dient uw computer opnieuw op te starten.
Oorzaak
Onbekend
Computersymptomen
Er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode (bijvoorbeeld: 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED)
Wat kunt u nog meer doen?
Blijf doorgaan met het verzenden van probleemrapporten zodat analytici bij Microsoft deze kunnen bestuderen en kunnen proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Ik heb een paar dagen geleden alle drivers geupdate, of in ieder geval geprobeerd te updaten, van sommige had ik al de nieuwste versie, maar het maakt niets uit, zojuist weer eens een blauw scherm.
Systeem:
AMD X2 4200
ASUS M2NPV-VM
2 gig 800Mhz DDR2 RAM
250 gig HD (in 2 partities)
Geforce 7600GT videokaart
Antec 6500 kast
Wie o wie kan me helpen
BvD!