Toon posts:

2 versterkers 1 pc, 1 op moederboord 1 op geluidskaart

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet dat er al duizenden topics zijn geweest over 2 geluidskaarten in één pc maar naar mijn idee wordt nergens antwoord gegeven op de volgende vraag. Is het mogelijk om een versterker op mn moederboord aan te sluiten en daarnaast eentje op een geluidskaart. En zo ja, hoe krijg ik het dan zo ver dat winamp inderdaad over het moederboord uitzendt. Zo nee, wat voor geluidskaart kan ik dan daarnaast het beste kopen.

Specificaties:
Moederboord: Asus A7V600 VIA KT600
Geluidskaart: Creative SB Live! series

Alvast bedankt,

Inmiddels

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja dat kan.

In je Windows-geluidsinstellingen kun je veel in stellen.

Vaak kun je per applicatie (zoals WinAMP) ook gewoon in stellen welke kaart gebruikt moet worden.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

2 nette manieren

- Link bijv de audio uit door naar de audio in van je live kaart. dus door je geluidskaart gemixed wordt
- koop een mixer, daar zijn ze voor

maar als puntje bij paaltje komt, tamelijk nutteloos .. waarom wil je het via 2 kaarten laten lopen ?

Iperf

• de_harde_kern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-01 08:02
Ik zou gewoon een splitter kopen die het geluid split, en die dan aansluiten op die creative, lijkt me beter geluid dan die onboard.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:55
Ik ben ook zeer benieuwd naar de reden van de TS.

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:17
ik had t zelfde als de TS, ik gebruikte het toen ik mijn TV in de andere kamer aan had gesloten op de PC, eentje naar mijn versterker in de PC kamer, en eentje naar de versterker in de slaapkamer, ik gebruikte een simpele splitter, werkte perfect

Interpolis, glashelder!

Verwijderd

smeerbartje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 23:17:
Ik gok: Een filmpje op de TV voor je nichtjes af laten spelen, en zelf lekker gamen op de PC.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

smeerbartje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 23:17:
Niet zo heel spannend lijkt me.
Ik gebruikte een heel simpel schakeldoosje hiervoor
stand 1 > naar de tv.
stand 2 > naar de 4.1 set die rondom me pc stond
stand 3 > koptelefoon.

Zullen zat mensen zijn die minstens 2 van die 3 zullen hebben, en een hekel hebben aan met kabels frutten

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- Overige Hardware is geen dumpbak. Vragen over Audio, Video & HiFi horen hier niet
- op moment dat je zo onduidelijk bent over wat je wilt bereiken dat replys meer gaan over gokken van wat je zou willen dan iets anders, schort er flink wat aan je topicstart
- GoT is geen helpdesk. We verwachten dat je zelf dingen uitzoekt en -probeert voordat je hier post. Daar is in je TS niets van te lezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.